piątek, 4 października 2013

Negatyw w pozytyw

Zawsze jak cos niemilego, zlego lub nieprzyjemnie nieoczekiwanego mi lub nam sie przydarzy, po chwili sklapniecia i lekkie paniki wyszukuje wszystkie mozliwe pozytywy  tej calej bardziej lub mniej koszmarnej sytuacji zeby sie pocieszyc i koniec koncow stwierdzic, ze wcale nie jest az tak tragicznie i zawsze moglo by byc gorzej wiec powinnismy oddetchnac z ulga zamiast lamentowac:)
I tak pracuje nad tym od paru dni, bo....
...w czwartek wieczorem przy myciu zebow pekla mi koronka na jedynce!!! wiec caly piatek szukalam nowego dentysty bo temu co mi je zalozyl sie zmarlo:( i stresowalam sie tym naglym wydatkiem, ale znalazlam nowego, kompetentnego i do tego bardzo przystojnego! stomatologa, ktory usunal reszte koronki, zrobil odcisk na nowa i zalozyl mi tymczasowa, ktora wyglada zupelnie jak moja druga jedynka wiec nie ma obciachu z tymczasowym zebem:) a do tego poinformowal, ze moje  ubezpieczenie pokryje polowe! Hurra!!! Wszystko dzialo sie w piatek wiec cale szczescie ze ten moj zabek nie ulamal sie w weekend...
...w sobote rano cos mnie sieklo miedzy lopatkami i chodzilam przez weekend zgarbiona jak babcinka, zesztywniala i obolala:(, ale trwalo to tylko 2 dni!!! i byl weekend wiec maz mogl pomoc i moglam sobie odpoczac...
...w poniedzialek Multa poszla do szpitala na 3-cia operacje biodra! Tego samego biodra!!! Wynikly powiklania wskutek zarazenia gronkowcem w tymze szpitalu:( Jaki z tego pozytyw...ze probuja jej pomoc, ze sie staraja, ze nie rozlozyli rak i nie pozostawili jej samej sobie...to sie niestety zdarza w Polsce:( Na razie rezultaty jedynie niepokoja bo Multa zooperowana noga nie moze ruszyc...ale mamy nadzieje, ze operacja pomoze...Doktor nazywa sie Okret :) i jak spartaczy jeszcze raz to bede zmuszona zaokretowac moja stope rozmiar 9 w jego tylku :) Sorry, ale jedynie na taki durny sarkazm stac mnie w tej chwili:)
...jesieni ani widu ani slychu, czekamy na lekkie ochlodzenie i juz rano wydaje nam sie ze temperatura jest nieco nizsza, przynajmniej przestalo padac:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz