niedziela, 8 września 2013

Sukienki i spodenki, wzory i kolory

Zauwazylam ze moj poprzedni wpis ciuchowy cieszyl sie cieplym przyjeciem z waszej strony, wiec postanowilam kontynowac ten temat, w koncu to rowniez czesc mojego zycia z ktorej czerpie wiele przyjemnosci i radosci:)
Troche to trwalo, ale wreszcie udalo mi sie zgromadzic pare fotek by zaprezentowac wam moj tegoroczny styl letni:)
Wiem, ze w wiekszosci szykujecie sie juz do jesieni i ten post bedzie nieco spozniony, ale u nas jeszcze trwa gorączka i konca jej nie widac:(
Tego lata zgodnie z wszedzie gloszonymi trendami postawilam na kolory, pstrokate wzory i krotkie spodenki. Niektore rzeczy kupilam z poczatkiem lata, a niektore grzecznie przeprosilam i wyciagnelam z zakamarkow mojej szafy:)
Oto moje ulubione zestawy tych minionych wakacji



Sukienka - ochoczo przeze mnie odgrzebana z czelusci szafy, kupiona pare lat temu w Marshalls (25$)
No i moje ulubione sandalki z DSW oraz kolczyki od bratowej (Ania Kruk )



Spodenki w ciekawy koralowy wzorek z Marshalls (16$). Bluzka stara jak swiat:) przerobiona przez mnie kiedys kiedys ze starego golfa elastycznego mojej babci (takiego co je nosili w latach 70-tych:))))
calkiem niezle sie jeszcze trzyma:), koraliki wykonalam sama, klapki tez stare ale jare:)nawet juz nie pamietam skad, torebka znaleziona ostatnio w butiku z uzywanymi ciuchami (9$!!!)



Moja najwieksza zdobycz tego lata - sukienka Tommy Hilfiger kupiona w outlecie przeceniona z 78$ na 23$:) Jest super kolorowa i super lekka - akurat na nasze florydzkie lato, buty Kenneth Cole z TjMaxx za 36$, torebka - prezent na imieniny od meza:) Michael Kors


 Kolejny czesto noszony tego lata zestaw to rozowo-koralowe spodenki i wzorzysta bluzka z Marshalls (obydwie pewnie ok 16$) buty znalazlam na przecenie w Nordstrom Rack za 20$, koraliki byly na przecenie 40% off w J.Crew outlet



Sukienka z Ross'a wiszaca w mojej szafie od paru lat juz (20$),
w/w buty Kenneth Cole i w/w torebka


Cudna bluzeczka rozpinana Tommy Hilfiger znaleziona w Good Will za 4$:), czerwone spodenki z White House Black Market - oczywiscie z przeceny:) i klapki Roxy z DSW na przecenie za 20$



To jest moj absolutnie ulubiony stroj tego lata - ta koszula strasznie przypadla mi do gustu!, jest milutka, luzna i kolory bardzo na czasie, znalazlam ja w Marshalls razem z tymi spodenkami Tommy Hilfiger, obydwie rzeczy byly ponizej 20$



Jedna z moich ulubionych sukienek od dwoch lata, znaleziona w Ross za 16$, jest super wygodna, latwa w noszeniu i ma cudne kolory. Buty chyba z DSW.
Mozecie tez na tym zdjatku podziwiac moja najnowsza fryzurke prosto z salonu, troche przyciemnilam blond i pocieniowalam:)


Posted by Picasa

2 komentarze:

  1. Swietny styl i zdjecia tez super. Bardzo ladnie wychodza na zewnatrz - musze zanotowac :) Pytanie mi sie nasuwa, czy ty tak na codzien lubisz sie ubierac, czy mialas jakies specjalne okazje na te sukienki i obcaski? Ja bym musiala miec jakies wyjscie, bo do pracy nie bardzo. Tak czy inaczej, bardzo ladnie i pewnie jestes najlepiej ubrana na Florydzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Ola! Dzieki za mile slowa:) Jesli chodzi o okazje to jakbym na nie czekala to pewnie bym sie nie doczekala:( Jeszcze pare lat temu ubieralam sie bardziej po florydzku czyli zwykly Tshirt i spodenki ale czulam sie jak ostatnia ślumpa:) a ladne ciuchy czekaly na odpowiednie okazje i lezalay w szafie. Doszlam w koncu do wniosku, ze moge sie ubierac dla siebie i jak ide gdzies miedzy ludzi, z Maya na ballet, na obiad w restauracji, na zakupy do mall, itd wkladam cos fajniejszego.
    Obcasy nosze rzadko, bo wygodniej na plaskim, ale czasami tez wloze, jesli stroj tego wymaga:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń