czwartek, 6 czerwca 2013

Artystka

Rosnie nam pod dachem chyba jakas artystka:) I byc moze jestem niezbyt obiektywna, bo to moja corka:), ale doslownie sama jestem w szoku jaka jest odwazna i pewna siebie na scenie i przed publicznoscia! Nic sie nie cyka, zero tremy, paniki, nie jest oblana zimnym potem, widac tylko radosc jaka z niej bije, bo bedzie mogla wreszcie pokazac czego sie nauczyla, zaprezentowac swoje talenty, jest spokojna i opanowana. Ja oczywiscie cala scykana, mam nadzieje ze moja latorosl sie nie potknie, nie zapomni krokow, ale przypominam tylko zeby sie usmiechala. I usmiecha sie pieknie, wyglada cudnie, i nie przeraza jej cale audytorium ludzi, swiatla, glosna muzyka. I nagle zdaje sobie sprawe jak wspaniale wyglada na tej scenie, jak bardzo tam pasuje:) I nie wiem jak potoczy sie jej zycie...ale jednego jestem pewna moja corka nie bedzie sie bala stanac przed ludzmi i pokazac na co ja stac, bo nie jest zadnym zaleknionym dziewczatkiem:))) Oto mala probka jej talentu z proby recitalu, na ktorym Maya wspaniale sie zaprezentowala:)

20130601 - Maya's Recital Rehearsal from Wes Kalinowski on Vimeo.

1 komentarz:

  1. Brawo! No, ona to przewodzi calemu zespolowi i widac, ze ma kroki w malym paluszku :)

    OdpowiedzUsuń