sobota, 5 stycznia 2013

Podsumowując stary i zaczynając nowy

No i zakonczyl sie rok, ktory mial byc naszym ostatnim rokiem - ze niby koniec swiata mial nastac...i moze gdzies tam sie zaczal poczatek naszego konca, ale aktualnie jakby sie nic nie zmienilo poza data:) I musze tutaj oczywiscie podsumowac ten odchodzacy 2012 - wielu cieszylo sie, ze juz sie konczy z nadzieja ze nastepnym bedzie dla nich szczesliwszy...Moja rodzine i znajomych dopadly w drugiej czesci tegoz zeszlego juz roku same awarie i niepowodzenia, klopoty ze zdrowiem a nawet smierc najblizszych, ale coz tak bywa i trzeba to jakos przejsc i zdzierzyc. My tez mielismy jak juz wczesniej pisalam serie domowych katastrof, na swieta jechalismy chorzy, zostawiajac za soba swiezo zepsute drzwi garazowe:)
Ale musze sie przyznac ze nie wiem dokladnie skad mi sie to bierze, ze zawsze udaje mi sie znalezc jakas dobra strone kazdego przykrego wydarzenia. Przez lata mojego dojrzewania mialam czarne spojrzenie na rzeczywistosc, i wierzylam tak jak Murphy, ze jesli cos moze pojsc zle to na pewno pojdzie zle i wlasciwie kazda sytuacja potoczy sie schematem najgorszym z mozliwych. Humor pogarszalo to mi dodatkowo to, ze niemalze zawsze mialam racje:( Dopiero na studiach zmienilam nastawienie na realny optymizm i nadal do dzisiaj sie tego trzymam. Tak wiec wracajac do zeszlego roku pelnego niemilych niespodzianek i popsutych sprzetow - te urzadzenia i tak w koncu by sie spsuly bo jak dlugo niby maja dzialac....uplywa juz dekada odkad zostaly zamontowane. Cale szczescie ze nie padly wszystkie na raz tylko czekaja uprzejmie na swoja kolej:) Ja osobiscie uwazam ten rok za dobry, bo udalo mi sie odwiedzic moja rodzinke i spedzic z nimi naprawde bardzo milo czas podczas naszych wakacji nad morzem. Wyleczylismy Olusia z chodzenia na palcach, Maya nauczyla sie czytac, dodawac, odejmowac, duzo lepiej pisac i jezdzic na rowerze, Olus plywac i rysowac i co najwazniejsze zaczal chodzic do szkoly i byc bardziej samodzielny. Ja poczynilam duze postepy w jodze, z czego jestem niezmiernie dumna biorac pod uwage, ze stuknelo mi 36lat:) Zaczelam tez biegac, znalazlam wreszcie po latach dlugich poszukiwan odpowiednie kosmetyki dla mojej utrapionej zawsze pryszczami cery, przeczytalam nawet pare ksiazek, wysluchalam paru nowych plyt muzycznych. I wiem, ze to moga sie wydawac dla wielu z was male dokonania byc moze nie warte nawet wspomnienia, ale dla mnie wazne sa takie niby blahe rzeczy, z nich sklada sie moje zycie, ktore dzieki tym drobnostkom staje sie lepsze i fajniejsze. I nawet te ostatnie wydarzenia mnie nie zdolowaly, pocieszalam sie, ze grypa rozlozyla mnie na tydzien przed swietami, a nie w same swieta, ze i tak wyjezdzalismy na Boze Narodzenie wiec nie musialam sie stresowac przygotowaniami, ze popsute drzwi garazowe mozna przeciez otwierac recznie, ze przynajmnie Olus nam sie nie rozchorowal bo zdazylam go zaszczepic przeciw grypie itd

I zawsze robie sobie postanowienia noworoczne w bardzo wielkiej ilosci majac nadzieje, ze chociaz pare uda mi sie zrealizowac, ale w tym roku nie bede chyba robic zadnej listy i rozdrabniac sie, bo wiem dokladnie czego chce! Skupie sie tylko na paru najwazniejszych dla mnie zalozeniach na ten nowy rok  po pierwsze by byc bardziej zorganizowana i uporzadkowana a co za tym systematyczna i dokladna. Musze zmobilizowac mojego lenia i stac sie bardziej produktywna!!! Chce sie doksztalcic, jeszcze nie wiem jak, ale bede drazyc ten temat az znajde to, co mnie interesuje. I chce byc bardziej cierpliwa glownie dla moich dzieci i lepiej sie odzywiac i regularnie cwiczyc namawiajac na to cala moja rodzine.
Zalaczam fotki z naszego wyjazdu swiatecznego do NC i w gory gdzie wyruszylismy w poszukiwaniu sniegu. Znalezlismy pare hald odsniezonego jeszcze nie stopnialego sniegu i bylam w szoku jak wielka frajde mialy z tej garstki sniegu nasze dzieci:)))

3 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Selnienia wszystkich postanowiem w Nowym Roku i sto lat dla Mayci :)

    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekujemy za zyczenia swiateczne a wam zyczymy w nowym roku wszystkiego dobrego duzo zdrowia i duzo sniegu na FLORYDZIE przesylaja KURNATOWICE

    OdpowiedzUsuń