środa, 20 października 2010

10 moich dziwactw

Jest taka zabawa blogowa - ludzie wypisuja 10 rzeczy ktore lubia. To niby ma ich scharakteryzowac. Na jednym blogu ktos stwierdzil ze lepiej napisac o 10 rzeczach ktore sie nie lubi. A ja wymyslilam zeby napisac o 10 najdziwniejszych rzeczach ktore sie lubi lub nie lubi - kazdy ma swoje dziwactwa nieprawdaz. A z wiekiem jest ich coraz wiecej:)
Oto moje dziwactwa:
1. Nie lubie jesc bialych potraw w szczegolnosci mleka, bialych lodow i bialych sosow.
2. Lubie zapach przypalonych ziemniakow.
3. Nienawidze jak ktos mi w domu trzaska drzwiami. Scyzoryk mi sie w kieszeni otwiera doslownie.
4. Lubie konwalie i biale roze.
5. Nie cierpie jak ktos udziela mi porad rodzicielskich o ktore nie prosilam albo wypowiada sie na temat moich dzieci lub mojego wychowywania ich - zwlaszcza jesli nie posiada swoich. Uwazam ze bezdzietni ludzie nie powinni w ogole wypowiadac sie na temat rodzicielstwa.
6. Mam slabosc do torebek i kosmetykow.
7. Jesli przeklinasz i robisz bledy ortograficzne jestes u mnie na cenzurowanym.
8. Mam tak zwany grooming syndrom matki - dbam o czystosc skory, uszu i paznokci calej mojej rodziny innymi slowy wyciskam sobie i innym zaskorniaki, czyszcze wszystkim uszy i obcinam im paznokcie. I mam z tego wielka satysfakcje:)
9. Lubie robic rozne projekty domowe sama: szyje, kiedys robilam na drutach, szydelku, sama jestem w stanie wymalowac chate, zrobilam mozaike na podlodze naszej werandy itd
10. Mam obsesje na punkcie porzadku w szafach i szufladach. Poswiecam temu duzo mojego czasu i energii, czesto robie reorganizacje w closecie, wymyslam rozne udoskonalenia.

Wy tez sie zabawcie, moze dowiecie sie czegos o sobie...

3 komentarze:

  1. Absolutnie zgadzam się z tym , że "bezdzietni ludzie nie powinni w ogole wypowiadac sie na temat rodzicielstwa."

    a ogólnie bardzo pomysłowe to z dziwactwami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie i tez zwracam uwage na bledy ortograficzne chociaz i ja ostatnio zlapalam sie na kilku ale to juz chyba wina wielu lat spedzonych poza PL.
    pozdrawiam
    S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma swoje dziwactwa - a matki w niektórych sprawach mają podobne zdanie ! Rady ( osób bezdzietnych )i stwierdzenia ,,zrób tak - bo jest najlepiej dla dziecka ,, to dla mnie po prostu płachta na byka !
    Pozdrowienia Aga , w Bielsku - Białej już pada śnieg :).

    OdpowiedzUsuń