czwartek, 14 października 2010

Mayciowe hity

Maya wspomina wczorajsza wycieczke i mowi w koncu:
- Jutro byl the best day ever!

O Olusiu:
- On jest najsmallest!

Maya smieje sie patrzac jak tata przewala sie z Olusiem na lozku, Wiesiek lapie Olusia za glowe i targa mu wlosy na co Maya protestuje ostro:
- Tata nie rob tal Olusiowi, wezmiesz mu brain!

Jedziemy samochodem.
- Maya przestan kopac w moje siedzenie!
- To nie ja kopiem to Olus kopie. Ja sobie tutaj ladnie siedzem.

Maya o dziwo zjada szybko obiad (jak na nia szybko) spoglada na talerz taty - juz pusty, i mowi:
-Tata jestes taki szybki jak ja!:)

Mama ja chce ogladac ten film o sowas

Jemy obiad. Maya zjada swoj makaron i mowi:
- Te makaroniki sticked together. Ale ja zrobie buzia duzy haps to fit it.

Maya oglada filmik nagrany 2 lata temu jak robila nam przedstawienie.
Zniesmaczona troche i rozbawiona stwierdza:
- Ja nie umialam spiewac. Bylam malutka, mialam baby brain.

2 komentarze:

  1. - On jest najsmallest! - to mój hit:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maycia jest fantastyczną dziewczynką !! Szkoda , że mieszka tak daaaleko bo z chęcią bym ją poznała ! Jest przezabawna i przesłodka-gratuluję takich wspaniałych pociech Pani Asiu bo Oluś też jest świetny !!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń