niedziela, 11 lipca 2010

Nowa oprawa i nowy blog

Kto zajrzal to zauwazyl ze zmienilismy oprawe bloga - tzn. Wiesiu zmienil ja tylko dalam pozwolenie zeby sobie poeksperymentowal:)
Poza zmianami graficznymi i roznymi udoskonaleniami foto blog asiulka pozostanie taki sam czyli moja pisanina i zdjecia Wiesia dotyczace naszego zycia. Ale jesli chcielibyscie sie dowiedziec co gotuje, co polecam, co sie u nas jada w chacie to zapraszam do naszego drugiego bloga - W kuchni Asiulka - caly czas w budowie, juz od roku:) Mam zamiar na nim umieszczac przepisy kulinarne, ktore wyprobowalam i uznalam ze swietne. Nie wiem czy pamietacie ale pisalam ze odkrylam tutaj w Stanach swoja wielka pasje a mianowicie - pichcenie:) Jestem kuchara, ktora lubi poeksperymentowac przy garach i wciaz szukam nowych dan, ktore mnie i moja rodzine zachwyca. Nazbieralam juz ich niezla ilosc. Tak wiec jesli macie ochote wykorzystac moje "doswiadczenie gastronomiczne" to zapraszam na naszego nowego bloga - link powyzej.

3 komentarze:

  1. Super blog,a teraz z dodatkami jeszcze ciekawszy.Jest mi bliski z kilku powodow mam 34 lata coreczke Wiki w wieku Maji i mieszkam w Brukselii,niby blizej POLSKI ale... Czesto tu zagladam ,podziwiam zdiecia i jestem ciekawa co u "mojej kolezanki slychac" Pozdrawiam Anieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog bardzo ciekawy czytam raz w tygodniu pozdrowienia dla calej rodziny Kalinowskich pszesyla rodzina Mielcarkow z Kurnatowic

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej pozdrawiam cala rodzinke w Kurnatowicach:)

    OdpowiedzUsuń