czwartek, 3 stycznia 2008

Nasza-Klasa.pl

Na pewno slyszeliscie juz o wyzej wspomnianej stronce, moze nawet bierzecie juz udzial w tej calej zabawie? My tez:) Od niedawna, bo wczesniej olewalismy temat. Prawda jest taka ze dopoki nie wejdziesz nie kumasz o co caly ten halas. Ale jak sie zalogujesz i zaczniesz odnajdywac ludzi ze swojej przeszlosci to nie mozesz sie oderwac. Dla nas - i pewnie wielu innych emigrantow, ktorzy nie maja w ogole zadnej szansy by spotkac kiedykolwiek na ulicy, w sklepie - gdziekolwiek:) swoich dawnych znajomych ze szkolnej lawy czy podworka to cos niesamowitego, jak powrot do przeszlosci. Jakby ktos podarowal nam czarodziejska rozdzke, ktora odnajduje nam przyjaciol:) Wspaniale jest zobaczyc znajome twarze, odzyskac kontakt z ludzmi z naszej zamierzchlej przeszlosci, zobaczyc jak sie zmienili, co porabiaja, podziwiac ich pociechy:)
My mamy z tej strony wiele radosci i traktujemy ja jako rozrywke:) i wspaniala pomoc w odszukiwaniu przyjaciol i znajomych a nawet czesto rodziny, z ktora utracilismy kontakt.
Ale zauwazylam ze wielu uzytkownikom wydaje sie ze startuja w jakims konkursie pod haslem: kto nazbiera najwieksza ilosc znajomych:) Objawia sie to w ten sposob ze zapraszaja do swojej "grupy znajomych" kazdego, z kim kiedykolwiek mieli w ogole do czynienia - nawet jesli owa "znajomosc" polegala na kiwnieciu sobie glowa ze dwa razy:) Nie wspominajac juz o tym ze na tym "zaproszeniu" sie konczy - jestes dodany do jego grupy i o to tylko chodzi, zapraszajacego nie obchodzi co u ciebie.
Smieszy mnie rowniez czesc zdjec publikowanych przez zalogowanych,ale nie mowie tu o tych zdjeciach przedstawiajacych dzieci i rodzine - bo chwalic sie swoja rodzina, mezem, dziecmi to nie grzech. Milo jest obejrzec malenstwa swoich przyjaciol, podziwiac fotki calej szczesliwej rodzinki. To co mnie smieszy to fakt ze wiekszosc ludzi umieszcza zdjecia ze swoich podrozy zagranicznych - koniecznie podpisane, zeby kazdy ogladajacy wiedzial gdzie spedzalo sie wakacje. Nie wiem czy w domu zdjec w Polsce sie nie robi, krajowe zdjecia sa bowiem rzadkoscia:) Najbardziej idiotyczne jest to ze te wakacyjne zdjecia zazwyczaj przedstawiaja krajobraz danego miejsca - osobe, ktora chcemy zobaczyc niewiele widac zazwyczaj:) Ja wiem, ze podroze zagraniczne byly zawsze bardzo popularne w Polsce, byly i sa jak widac chyba jakims wskaznikiem statusu spolecznego - jezdzisz bo cie na to stac najwidoczniej. I super jest, coraz wiecej ludzi jak widac stac na zagraniczne wojaze i kazdy chce sie pochwalic.
To takie moje male spostrzezenia, niezaleznie od nich i tak jestem czesta bywalczynia tej stronki i uwazam ze jest super:) Polecam!

21 komentarzy:

  1. Przpraszam bardzo a Ty Joanno to niby swoje poranne zdjecia z poczochranymi wlosami i bez makijazu wrzucasz na swoj blog.Towoja hipokryzja jest wieksza niz Monte Everest.A jesli nawet biedni Polaczkowie jada gdzies na wycieczke i tym sie chwala To co w tym zlego??????????CO W TYM ZLEGO??????!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A co ma do tego moj blog? Pisze co widze i tyle. Nie napisalam ze to cos zlego -czytaj uwaznie, napisalam ze mnie to troche smieszy. To moje spostrzezenia opisane na moim blogu, mozesz miec swoje na swoim:) A tak na marginesie na moim blogu sa moje zdjecia poranne z rozczochranymi wlosami i bez makijazu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smieszy Cie ??a co takiego Cie smieszy,to ze Polacy nie ogladaja nadal czarno- bialego Tv , nie stoja w kolejkach po mieso tylko lataja do Grecji , Chorwacji itd.To jest smieszne >Chyba dla kogos takiego jak Ty komu Ameryka "wyprała" resztki patriotyzmu i wrazliowsci.A kim TY bys byla ..gdybys nie miala szczescia spotakc sowjego zamoznego meza??Hm...no wlasnie Moze bys wycierala pupy malym dzieciom w zamoznych polskich rodzinach albo pracowala w knajpie na zmywaku.No ale moze wtedy ..nie smieszyli by Cie tacy Polacy..

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj widze ze sledzisz kazdy moj krok i czepiasz sie kazdego mojego slowa:) Gratulacje! Ja nie bede wchodzic z Toba w bezsensowne dyskusje bo jak widac masz juz zdanie na moj temat i wiesz wiecej na moj temat niz ja sama, nawet potrafisz dopowiedziec co mialam na mysli.
    Mam nadzieje ze ci zylka nie peknie z tego wielkiego oburzenia:) Nie denerwuj sie tak bardzo, zlosc pieknosci szkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. A kim ty jestes Anonimowy aby stwierdzac ze Asia nie jest patriotka i wrazliwa osoba? Znasz ze oceniasz? Tacy jak ty mnie smiesza! Myslisz że jesli czytasz tego bloga wiesz o niej wszystko? :) tu trafia tylko to co ma trafic i jest to bardzo ograniczona ilosc informacji! Wiesz czasem milosc do drugiego czlowieka jest silniejsza niz ta do kraju(cos o tym wiem), i nie ma w tym nic zlego! Ja czuje sie jeszcze bardziej zwiazana ze swoim krajem przezywajac nostalgie na obcowiznie! Staram kultywowac sie tradycje jeszcze bardziej,

    Asiu jestes swietna i tak trzyma! uwielbiam twojego bloga, cos nas laczy - ameryka ;) Wiem ze potrafisz sie sama repostowac na takie komentarze ale nie moglam nie napisac co o tym mysle ;) Zawsze sie znajdzie ktos taki ;/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm...czy Ty nie widzisz, ze tu z Toba oprocz mnie nikt nie chce dyskutowac???Czy nie zastanawia Cie DLACZEGO????Moze jednak ....warto sie zastanowic.No ale ..nudzisz mnie juz.Po prostu ..nie nadajemy na tym samym poziomie .Ty jestes ponad...a ja no coz tylko z........Polski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do UeSkA..
    potwierdz albo zaprzecz.Czy twoj nik z nostalgii za Polska jest pochodna USA?????Niedobrze mi jak czytam takie hipokrytki...błeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na tej stronie (nasza-kalsa) jestem juz od dawna, znalazlam bardzo duzo znajomych a dzis odnalazlam moja najlepsza kolezanke z ktora nie widzialm sie 5 lat!!! Ach co to byla za radosc :). Fajnie ze cos takiego istnieje, ale rzeczywiscie niektorzy przesadzaja. Najlepsi sa Ci co loguja sie po to by nazbierac jak najwiecej osob. U mnie sytuacja wyglada tak ze wieszkosc osob znajomych nie mieszka juz w Polsce, wszyscy gdzies uciekaja... Dlatego kazda nowa odnaleziona osoba to naprawde mile przezycie :)
    A to co zostalo napisane tam wyzej w komenatrzach przez ta czepialska osobe to nawet nie bede komentowac, bo nie warto....
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Agata! Dobrze cie rozumiem bo tez przezylam odnalezienie kolezanki. Wlasciwie to ona mnie odnalazla, szukala codziennie na stronie mnie i moja przyjaciolke Beate i wreszcie pewnego dnia za namowa brata zalogowalam sie:) Ale byla radosc:) Jak sie zdzwonilysmy to nie moglysmy sie nagadac. Dla takich emigrantek jak my ta strona jest super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytuje: Anonimowy said..."Hmm...czy Ty nie widzisz, ze tu z Toba oprocz mnie nikt nie chce dyskutowac???Czy nie zastanawia Cie DLACZEGO????"

    Ja widze ze oprocz Ciebie nikt w ten sposb nie pisze na tym blogu i to Ty sie tutaj najbardziej wyrozniasz... Zastanowilam sie nad tym i mysle ze szukasz sensacji moja droga, a tutaj jej nie znajdziesz. Idz na inne blogi i sie wyzyj, nie kazdy blog musi miec 30 komantarzy - bo tylko wtedy warto go czytac. Sa tez takie jak ten na ktory nikt Cie nie zaprasza i nie musisz zagladac jak Ci sie nie podoba. Przeciez to nie jest przymus...

    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się wydaje że w swojej opinii nie brałaś jednego pod uwagę: tego że ludzie wybierają według siebie najładniejsze zdjęcia miejsc, gdzie przeżyli cos dla nich egzotycznego, niezapomnianego..Poza tym jak chcesz coś planować, np. wyjazd i widzisz zdjęcia osób np. w Egipcie to z pierwszej ręki możesz zasiegnąć jakichkolwiek informacji. Dlaczego foty z wojaży mają być grzechem? i wcale nie każdy musi czytac opisy.Świat jest piękny ludzie podróżują i uważają, że warto to pokazać, mogą wcale nie myśleć o tym czego Ty oczekujesz czy każda inna osoba przeglądajaca zdjęcia. Wiesz jak chcesz więcej fotek to piszesz maila i następuje wymiana:)A ataki na to co napisałaś są dlatego, iż w pierwszej chwili Twoje spostrzeżania brzmią nieco ironicznie i prześmiewczo w stosunku do osób umieszczających takie właśnie foty. Taki jest mój komentarz:)pozdro

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej mojairlandia! Zgadzam sie z toba po trosze:) Z tym ze ja wlasciwie nie wyrazilam opinii tylko wymienilam 3 spostrzezenia ktore nasunely mi sie na mysl jak przegladalam naszaklasa. Napisalam moze ironicznie ze mnie smiesza zdjecia z wycieczek troche bo wiem dobrze - znam poniektorych na tych zdjeciach, ze maja lepsze zdjecia swojej osoby. A na tych ktore prezentuja byc moze cos tam fajnego przezyli ale ich nie widac dobrze a ta strona jest po to zeby odnalezc kogos i zobaczyc na zdjeciu czy sie zmnienil a nie gdzie byl ostatnio na wycieczce. I nie ma nic w tym zlego ze sie umieszcza zdjecia z egiptu nikomu tego nie bronie, ale jak nie jest sie w stanie rozpoznac osobnika na zdjeciu to chyba chybiony jest troche ten pomysl nie sadzisz? Mniejsza z tym zreszta, to nie ma znaczenia wiekszego, wazne ze stronka jest super:)
    A ataki sa bo sie ktos czepia kazdego mojego slowa, nie ma co robic po prostu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze ktoś się czepia wiecznie to i owszem da się to zauważyć. Natomiast zawsze można sobie kulturalnie podyskutować czy powymieniać spostrzeżenia. A co do strony..bardzo się cieszę jak zobaczę nową - starą gębusie:)bo w tym prędkim życiu brak już czasu na wysyłanie listów i utrzymywanie kontaktów, drogi się rozchodzą, jedni są wspomnieniem, nowi teraźniejszością; taka kolej rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć Asiu! chciałam Ci tylko napisać, że moje spostrzeżenia odnośnie zdjęć na nasza-klasa były identyczne, a kiedy zobaczyłam jakie komentarze ludzie wypisują to odjechałam!!!!po co takie atakowanie twojej osoby?Żałosne! Pozdrawiam! PS. dzięki za zaproszenie do swoich znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokłądnie takie same mam spostrzeżenia. Może to przez chęć pokazania się z "tej lepszej strony" - patrzcie jaki sukces odniosłam/odniosłem. W sumie niby nic złego...

    OdpowiedzUsuń
  16. Och przekupki i zazdrośnice!! A pomyślały baby o tym, şe kaşdy zamieszcza takie foty, z którymi czuje się związany emocjonalnie?? bo ja u siebie tylko tym się kieruję, niezaleşnie od tego, czy to nasza-klasa czy blog całkiem prywaciarski. Jak komu dobrze w Egipcie to niech sobie foty z piramidką wkleja, a Ci co preferują polskie, śnieşne bałwany, to niech się koło nich do zdjęć ustawiają (prawda Joanno D??). Gusta nie podlegają dyskusji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiecie co ile mozna ten temat drazyc? Jest jak jest, ja to tylko zauwazylam, nie przeszkadza mi to w ogole w korzystaniu z tej strony. Ale jak widac moje spostrzezenie wzbudzaja wiele kontrowersji:)Ja akurat zamiescilam zdjecia na ktorych mnie i moja rodzine widac bo sadzilam ze o to wlasnie chodzi.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. czesc przypadkiem wszedlem na ta stronke i cos dziwnego zauwazylem otoz droga Joanno odrazu na pierwszy rzut oka wyaje mi sie ze anonim ktory z toba dyskutuje to osoba niezrownowazona psychicznie ,wystrzegaj sie jej podejrzewam ze mamy tu do czynienia z rozdwojeniem jazni ,no nic pelno psycholi na tym swiecie,a co wiecej zaobserwowalem ze ta osobo okrutnie ci wszystkiego ale to absolutnie wszystkiego zazdrosci pozdrawiam Bartek

    OdpowiedzUsuń
  19. bartek zgadzam sie z toba moge to potwierdzic naukowo gdyz jestem psychologiem ale w tym przypadku odrazu widac po stylu pisania ze to chorobliwie zazdrosna osoba .pozdrawiam Michal

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybierając przedszkole dla mojej córki, priorytetem było dla mnie znalezienie placówki, która łączy wysoki standard edukacji z troską o dobrostan emocjonalny dzieci. Po przeczytaniu wielu opinii i odwiedzeniu kilku miejsc, wybrałem https://przedszkole.warszawa.pl/. Co mnie przekonało, to ich ciepła i przyjazna atmosfera, a także zaangażowanie nauczycieli w rozwój każdego dziecka. Jestem przekonany, że moja córka będzie tam szczęśliwa i dobrze przygotowana do kolejnych etapów edukacyjnych.

    OdpowiedzUsuń