poniedziałek, 31 grudnia 2007

Dwa lata z Maycią

Juz dwa lata uplynely od urodzenia naszej Mayci! Nie moge wprost uwierzyc ze ten maly robaczek, ktorego urodzilam nie az tak dawno, biega teraz jak szalony, spiewa nam swoje arie, tancuje jak baletnica, rojbruje i wykrzykuje z radoscia nowe slowka, ktorych sie nauczyla. Jeszcze tak niedawno bylam w ciazy i nie moglam sie doczekac kiedy ja ujrze...a tu juz dwa latka smignely.
Pamietam jak po raz pierwszy poczulam jej ruchy w brzuchu - tak jakby mnie ktos paluszkiem pogilal od wewnatrz:) I pamietam jak dzis to uczucie nieziemnskiej wprost radosci, dumy, szczescia nie do opisania kiedy wreszcie ja zobaczylam i moglam przytulic. Nie zapomne tez uczucia paniki i niesamowitego strachu gdy podczas pierwszej nocy w domu Maya kichnela pare razy - od razu przyszlo mi do glowy ze na pewno sie przeziebila, dostanie zapalenia pluc itd - po prostu totalne spanikowanie i przewrazliwienie:) Przejmowalam sie opieka nad nia tak bardzo ze az z tego zamartwiania sie wpadlam w lekka depresje poporodowa:( Ale wszystkie moje smutki rozwiewalo zawsze tylko jedno spojrzenie na moje malenstwo.
Pamietam gdy zobaczylam pierwszy zabek i jej pierwsze kroki kiedy to siedzac na pufie Maycia obeszla mnie nagle wokolo - ku mojemu wielkiemu zdziwieniu.
Ale niczego nie przebije moment gdy twoje dziecko po raz pierwszy same obejmie cie i przytuli.
Te dwa lata byly cudowne, pelne ogromnych wrazen, bo wszystko ogladalismy i podziwialismy na nowo, z Maycia, jej oczyma. Byly rowniez wyrzeczenia, stresy, nerwy, zmeczenie, niewyspanie ale to bardzo maly koszt, ktory zaplacilismy za swoj wlasny cud, za nasze male dwuletnie juz szczescie:)
Pozdrawiam wszystkich czytajacych nasz blog rodzicow, bo na pewno przezywaja to samo i tak samo jak my moga godzinami patrzec na swoje dziecko, a jego kazdy usmiech wlewa cieplo i milosc do ich serc, tak jak Maycia do naszych:)
Ponizej pare fotek z Mayci urodzin i naszych swiat.
Zycze wszystkim szczeliwego nowego roku!

3 komentarze:

  1. Ojej przepraszam bardzo, ze przegapilam urodziny Mayci :( Wszytskiego najlepszego Mayciu, niech spelnia sie Twoje najskrytsze marzenia i zebys zawsze byla taka usmiechnieta dziewczynka :)
    Sliczne zdjecia, a najpiekniejsze sa te na ktorych jestescie razem :), czyli mama tata i Maycia :)
    Pozdrawiam z zimnej Poludniowej Karoliny
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje w imieniu Mayci za zyczenia:) Ja tez lubie te nasze wspolne zdjecia - bo tak malo ich mamy, zawsze Wiesiek robi za fotografa:) Pozdrawiam z chlodnej rowniez Florydy

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Asiu! Zdjecia jak zwykle przepiekne, uwielbiam was na nich ogladac,są jak spelnienie marzen kazdej dziewczyny o rodzinie, milosci ,pieknie.Nie przejmuj sie zlosliwymi komentarzami, napewno sa one wynikiem zazdrosci.Tez uwazam ze nasza klasa to super stronka, milo jest zobaczyc jak ludzie sie zmienili, jak im sie zycie ulozylo, zobaczyc malzonkow i ich potomstwo.Pozdrawiam Kasia z Gdanska

    OdpowiedzUsuń