czwartek, 20 grudnia 2007

Wesołych Świąt !!!

2 komentarze:

  1. Asiu,
    ja rowniez zycze calej Waszej trojce pogodnych Swiat oraz szczesliwego Nowego Roku. Maycia rosnie pieknie, ma cudowna czuprynke i czarujacy usmiech, ciekawe po kim :)
    Bardzo lubie podgldac Wasze zycie w Stanach, robi mi sie tak cieplo i milo na sercu, zawsze pojawia mi sie usmiech. Coraz czesciej mysle, zeby zalozyc swoj blog, i przyznam Ci ze ja rowniez bym pisala o swoim cudzie - coreczce, ktora ma 3 i pol roczku a na ime jej Paulinka, trudach wychowania dziecka przy pelnym etacie w pracy, problemach z przedszkolem itp. Ale poki co bede czytac o Waszym zyciu, jak to ktos tu kiedys napisal "slodkim i cukierkowym" - mnie sie ono podoba, moje tez jest cukierkowe chociaz zyje w Polsce, to wszystko zalezy od tego co mamy w glowie. :)

    Jeszcze raz zycze wszystkiego najlepszego na Swieta i nadchodzacy Nowy Rok.
    Przesylam usciski, Ania z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Asiu!Już dawno nie komentowalam chociaz caly czas podgladam co u was słychac.Uwielbiam wasze zdjecia z kolorowej Ameryki i mimo ze troche zazdroszcze to zycze wszystkiego dobrego:)pozdrawiam.Kasia z Gdanska

    OdpowiedzUsuń