wtorek, 10 sierpnia 2021

Witam, witam

 Witam z mojego nowego laptopa!!!  

Jak już wspominałam wcześniej miałam duże problemy z siedzeniem przy naszym dużym stacjonarnym kompie, wręcz unikałam używania tegoż sprzętu żeby nie borykać się później z zesztywnieniem dolnej partii kręgosłupa.

W związku z tym, ze wreszcie zakończyłam  proces z naszym hrabstwem, którego kierowca spowodował mój wypadek samochodowy i dostałam trochę kasy w ramach zadośćuczynienia...

postanowiłam zrobić sobie jakiś ekstrawagancki prezent...

Rozważałam zmianę samochodu, droga biżuterię albo super torebkę o której zawsze marzyłam - Burberry, ale ponieważ jestem osoba bardzo praktyczna i do tego poznanianka z krwi i kości, wszystkie te pomysły uznałam za bardzo głupie :) i doszłam do wniosku, ze powinnam raczej trochę zainwestować w swoją osobę i swój rozwój i  ułatwic sobie dostęp do komputera...więc kupiłam laptopa, którego mogę sobie używać siedząc na swojej sofie z poduszka za plecami bez stresu, ze po spędzeniu chwili przed kompem nie będę mogła wstać:(

Teraz się ode mnie nie opedzicie:)))

Jestem bardzo z siebie dumna, ze podjęłam tak dorosła decyzje - w końcu za miesiąc kończę 45 lat :)))

Mam nadzieje, ze mając pod ręką mój własny laptop nabędę więcej umiejętności komputerowo-blogowych, ze rozwinę trochę ten blog w innych, nowych ekscytujących kierunkach. 

Ale najbardziej cieszę się, ze nie będę musiałam okupywać bólem czas spędzony przed komputerem, to chyba najlepszy prezent jaki sobie sprawiłam:)

Jak tylko Wiesiu ustawi mi tutaj dostęp do naszym zdjęć zacznę pisać...o naszych wakacjach, z których mamy cale mnóstwo zdjęć, o naszych kolejnych zmianach w domu, książkach które przeczytałam, o filmach i serialach które obejrzałam i innych różnościach :)



 



1 komentarz: