poniedziałek, 6 czerwca 2016

Maya tańczy

Jak co roku Maya występowała na recitalu tanecznym jej szkoły tańca. Tyle, że w tym roku miała do przedstawienia aż 4 tańce - dwa baletowe, jazz i modern:) I muszę przyznać, że widać znaczące postępy, które zostały docenione nie tylko przez nas i innych widzów ale również przez jej kadrę nauczycielką w studio...bo Maya na końcu przedstawienia została oficjalnie awansowana do następnego etapu jej tanecznej edukacji - dostała demi pointe shoes:)) Czyli pół-puenty!
Szczerze mówiąc nie liczymy, że zostanie baletnicą, ale ja osobiście cieszę się bardzo, że moja córka ma fajną pasje, uwielbia swoje zajęcia pozalekcyjne i porusza się z coraz większą gracją i kontrolą!!!


201605MayaDanceShowcase from Wes Kalinowski on Vimeo.







3 komentarze:

  1. Witaj Asiu! :-) Wracam do tematu poruszonego pod poprzednią notką... (nie mogę znaleźć możliwości wysłania prywatnej wiadomości). Wiza, bilety- wszystko ogarnięte :-) Lecimy 23 sierpnia, jesteśmy 2 tygodnie. Jakieś plany mniej więcej zarysowane, ale chętnie skorzystam z Twoich bogatych i kolorowych doświadczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz trafiłam na twojego bloga krótko po urodzeniu się May. Od tego czasu utkwilo mi w głowie zdjęcie tego ślicznego pokoiku który dla niej przygotowaliscie i też wtedy zamarzylo mi się zeby moja córka tez miała kiedyś na imię Maja :)
    Dzieci wciaz nie mam ale nadal marzy mi się Maja!

    Ostatnie wpisy jakie pamietam to gdy wasz syn sie rodzil. Nie wiem jak to się stało ze po tylu latach akurat dziś mnie olsnilo i przypomniało mi się wasze nazwisko i udało mi się odnaleźć tego bloga :)

    Ciesze się ze dalej go prowadzisz i ze macie już takie duże śliczne dzieci. A Ty nic się nie zmieniłaś :)

    Pozdrawiam,
    Czytelniczka sprzed lat

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki czytelniczko sprzed lat ze wrocilas do nas:)
    I sorry Juta, ze nie odpowiedzialam na twoj post ale mialam smierc w rodzinie i jakos nie moglam sie pozbierac:( Mam nadzieje ze wasz pobyt sie uda - przygotuj sie na deszcz codziennie:)
    Znajdz mnie na facebook jesli korzystasz, albo napisz e-mail na asia.kalinowski@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń