sobota, 6 kwietnia 2013

Coroczne zdjęcie rodzinne

Kazdego niemalze roku jedziemy na swieta do Pn Karoliny, do rodziny Wiesia i zawsze w Wielkanoc po kosciele ustawiamy sie przed domem cala rodzina i robimy sobie pamiatkowe zdjatko. Na poczatku zaciagalam wszystkich niemalze sila, zwolywalam po kolei, namawialam, na protesty odpowiadalam, ze niestety jesli chca pozniej dostac to zdjecie, podziwiac i wstawic w ramke - a zawsze chca:) to musza swoje odstac i wyszczerzyc zeby w usmiechu:) I...zapoczatkowalam chyba jakas tradycje w rodzinie Kalinowskich po w tegoroczne swieta to mnie wolali do zdjecia:)


Ja w ogole powinnam miec na drugie chociaz Tradycja:) bo uwielbiam je kultywowac, i przezywam bardzo jesli ktos mi popsuje szyki i zmieni lub zignoruje moje swiateczne zwyczaje. Moze przesadzam...ale jesli nie ja to kto przekaze je moim dzieciom...poza tym to moja namiastka domu rodzinnego - nie mam przy sobie swojej rodziny w kazde swieta, wlasciwie w zadne bo tylko dwukrotnie w przeciagu mojego zycia tutaj spedzalam je z moimi rodzicami - ale nie bracmi i dziadkami:(


Wiec robimy pisanki, idziemy ze swieconka i chowam w zakamarkach domu male prezenciki od zajaczka dla dzieci:) Nowa tradycja, ktora zaadoptowalam jest polowanie na jajka, ktore organizujemy dla dzieci - nigdy w Polsce tego nie robilismy, ale moze to tez sie zmienilo...


Zaluje tylko, ze Wielkanoc w Stanach to tylko jeden dzien i nie jest tak celebrowana jak w Polsce. Wszyscy pracuja do ostatniego momentu, nawet w niedziele wielkanocna widzialam pootwierane sklepy.

My sami sobie przedluzylismy swietowanie:) i w poniedzialek zabralismy na takie rancho, gdzie mozna podkarmic rozne rozniste zwierzaki poczawszy od lam, danieli, bawolow, zyraf, strusi, a skonczywszy na wielbladach, oslach i innych czworonogach:))) Dzieciary mialy frajde, ale nasz samochod po tej wycieczce wygladal jak stajnia:)))


1 komentarz:

  1. zdjęcia rodzinne to piękna sprawa docenia się je po latach.W pełni popieram Twoją inicjatywę.Serdecznie pozdrawiam!Maria z Konina

    OdpowiedzUsuń