piątek, 1 czerwca 2012

Kolekcja

Nie wiem jak wy ale ja w przeszlosci mialam okres kolekcjonerski:) Aczkolwiek uwazam, ze nie przesadzalam ze swoim zbieractwem. Znalam ludzi z klaserami pelnymi znaczkow i monet, z meblami obstawionymi puszkami od piwa, dekoracyjnymi lalkami, ktorymi nie mozna sie bawic itd. Ja cieszylam sie moja skromna kolekcja minaturowych buteleczek po perfumach, a potem kupowalam wszystkie ksiazki o horoskopach, ktore udalo mi sie znalezc. Z tamtego okresu najbardziej dumna jestem jednak z mojej wielkiej zbieraniny cytatow i madrych sentencji.
Aktualnie nie mam czasu wlasciwie na takiego rodzaju hobby, poza tym nie interesuje mnie juz zbieranie czegokolwiek, czuje sie o wiele lepiej od jakiegos czasu pozbywajac sie rzeczy. Ale doszlam ostatnio do wniosku, ze jakos mimochodem, zupelnie jakby przypadkowo zebrala mi sie dosyc pokazna kolekcja...przepisow kulinarnych:)))
Lubie miec moje rzeczy uporzadkowane, posegregowane, ulozone tak by byly dla mnie latwo dostepne i widoczne. Mam wiec specjalna szafke na moje ksiazki kucharskie i gazety kulinarne oraz bardzo specjalna skrzyneczke wszystkich wyprobowanych przepisow, ktore uzyskaly uznanie naszej rodziny. I jest ich sporo bo ponad 140:), co napawa mnie naprawde wielka duma:)



1 komentarz:

  1. Chyba każdy z nas kiedyś coś kolekcjonował,mi jeszcze zostały znaczki i monety,których tez chcę się pozbyć,a obecnie skupiam się na kolekcjonowaniu storczyków:)pozdrawiam,ala.

    OdpowiedzUsuń