niedziela, 9 maja 2010

Mother's Day

Dzis w Stanach obchodzi sie Dzien Matki. Moja corka po raz pierwszy sama podpisala sie na kartce od siebie i napisala tez "I love You":)
A ja chcialabym zlozyc najlepsze zyczenia wszystkim matkom, ktore poswiecily sie dzieciom i prowadzeniu domu i tym ktore zmeczone po calym dniu pracy pedza do swoich maluszkow i tym ktore czesto tuszuja cienie pod oczami po nocnym czuwaniu przy lozku chorej dzieciny albo po wielokrotnym wstawaniu do pociechy, a takze tym, ktore czasami traca cierpliwosc i czuja ze od krzykow, placzow i jekow dostana najprawdopodobniej na glowe i tym, ktore przecieraja marchewke dla swojego bobasa, albo mimo problemow probuja za wszelka cene karmic piersia i tym ktore wlasnie przyrzadzaja trzecia opcje obiadowa dla swojego malenstwa w nadziei ze moze tym razem potrawa na talerzu bardziej przypadnie mu lub jej do gustu, i tym ktore zamartwiaja sie kazdem pociagnieciem nosa, zakaszlnieciem, siniakiem, wysypka itd i tym, ktore wielokrotnie sprzataly wymiociny lub efekty dziecinnego rozwolnienia w lazience, z dywanu, poscieli, sofy i wielu innych miejsc nie myslac wcale o tym jakie to obrzydliwe i cuchnace tylko co zlego dzieje sie z ich dziecmi i tym, ktore niezliczona ilosc razy uspokajaly swoje placzace pociechy, pocieszaly je po kolejnym nabitym guzie, znosily ich histerie i zlosci i tym, ktore zupelnie zapomnialy o sobie i swoich potrzebach.
A wszystkim dzieciom i ojcom przypominam ze my matki potrzebujemy Dnia Matki bo milo jest poczuc sie chociaz raz w roku doceniona, wiec swietujcie tego dnia, rozpieszczajcie swoje zony i matki, mowcie jak je kochacie i podziwiacie, przejmijcie czesc ich obowiazkow tego dnia, zrobcie cos by poczuly ze doceniacie ich wysilki, powiecenia, ciezka prace i milosc jaka was obdarowywuja.
Happy Mother's Day:)

3 komentarze:

  1. Czesc Asiu!Bycie mama wydaje sie troche przerazajace z tego co piszesz, sama jeszcze nia nie jestem.Powiedz mi bo wczesniej bylas niania jaka to roznica zajmowanie sie swoimi dziecmi a cudzymi.Brzmi to smiesznie ale powiem szczerze nie przepadam za cudzymi, zastanawiam sie jak to bedzie z wlasnym w przyszlosci, mam nadzieje ze inaczej, bo to jednak czastka mnie samej i mojej drugiej polowy?pozdrawiam i zycze wytrwalosci a twoje dzieci sa naprawde sliczne:)Kasia z Gdanska

    OdpowiedzUsuń
  2. to najpiękniejsze życzenia z okazji Dnia Matki jakie kiedykolwiek czytałam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak pierwszy podpis dziecka pod laurką na dzień mamy ! Maycia jest prześliczna i Oluś również :) :*
    całuski dla Nich ! :*

    OdpowiedzUsuń