czwartek, 21 grudnia 2006

Święta, święta, święta!

Hej! Zapewne wszyscy przygotowujecie sie do swiat, ja rowniez. Ale szybko pisze pare slow, bo jutro juz wyjezdzamy do Pn. Karoliny i nie wiemy wlasciwie jak dlugo tam zabawimy.

Chcialam Wam wszystkim zyczyc wspanialych, smakowitych, pogodnych i radosnych, ale przede wszystkim rodzinnych i tradycyjnych Swiat Bozego Narodzenia! Oby Gwiazdor tego roku byl bardzo bogaty, a swiateczne potrawy i wypieki przepyszne! Zycze Wam rowniez szczesliwego nowego roku, aby przyniosl Wam same mile niespodzianki!



I jeszcze dziekuje Wam ze tak wiernie towarzyszyliscie nam przez ten ostatni rok, pilnie sledziliscie postepy Mayci i czytaliscie ta moja pisaninie. Dzieki Wam moje zycie nabralo innego wymiaru, bo podarowalicie mi ta swiadomosc ze gdzies tam daleko za oceanem i nie tylko zreszta:) sa ludzie ktorzy o nas mysla i sprawdzaja regularnie co sie u nas dzieje i jak Maycia sie rozwija. A to naprawde wspaniale uczucie wiedziec ze jest ktos kto o tobie czasem pomysli:)

Dla nas swieta beda juz zawsze jeszcze bardziej szczegolne niz kiedys, bo to rocznica urodzin naszej corki:) To wlasnie w wigilie zeszlego roku przywiezlismy ja do domu i az lezka mi sie w oku kreci na wspomnienie tych chwil. Taka byla wtedy malenka, a teraz... urzadza sobie pokazy gimnastyki artystycznej ze wstazka, ucieka przede mna jak cos zbroi albo przywlaszczy sobie cos czego nie powinna nawet dotykac:), rozkazujaco pokazuje paluszkiem na to, co sobie zyczy i gada jak najeta w swoim mayciowym jezyku. Wczoraj po raz trzeci juz zrobila siusiu na swoj nocniczek, a dzisiaj wypila cala butelke mleczka od krowki:) A jak zobaczy sie w lustrze to z zawstydzonym troszke usmiechem mowi: mama. Tak wiec trudno czasami rozroznic czy moja corka mowi o sobie czy moze o mnie:) Aktualnie jestesmy w trakcie nauki zdmuchiwania swieczki, ale efekty sa niezadowalajace bo Maya chetniej by ogienek dotknela niz zdmuchnela.

Musze wracac do swoich przygotowan przedswiatecznych, trzymajcie sie cieplo i pomyslcie o nas lamiac sie oplatkiem, my tez o was pomyslimy. Pozdrawiam bardzo swiatecznie!!!

5 komentarzy:

  1. Tobie tez zycze wesolych świat.
    Bardzo czesto zagladam na twoj blog i juz sie nie moge doczekac zdjec ktore mam nadzieje ze umiescisz zaraz po swietach :) pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Swiat w przyjemnej, rodzinnej atmosferze przesylaja Karolina z Adrianem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesolych Swiat oraz spelnienia marzen w nadchodzacym Nowym Roku zyczy: Agata (olensia) z North Carolina wraz z rodzinka :)

    No i zyczenia dla Mayci :)

    Kazdego roku o tej samej porze Kazdy Ci zyczy co tylko moze.
    Ja korzystajac z tej sposobnosci zycze Ci zdrowia, szczescia, radosci.
    To o czym marzysz by sie spelnilo, a to co kochasz by Twoje bylo,
    I zycze Ci jak zyczy w bajce dobra wrozka,
    Aby spelnilo sie zyczenie z samego konca Twojego malutkiego serduszka...

    OdpowiedzUsuń
  5. WESOLYCH SWIAT BOZEGO NARODZENIA ORAZ SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU
    PRZESYLA RENATA Z RODZINKA Z CHICAGO!!!
    PS.
    Asiu bardzo lubie twoja stronke i tez niemoge sie doczekac zdjec Majci-sliczna dziewczynka
    HAPPY 1ST BIRTHDAY MAYCIA!!!

    OdpowiedzUsuń