czwartek, 7 września 2006

Jedziemy do Polski!!!

Jutro wyjezdzamy - najpierw wsiadziemy w Tampie w samolot do Chicago, pozniej przesiadziemy sie na samolot do Warszawy i na koniec podlecimy jeszcze z godzinke do Poznania. Na Lawice zajedziemy pewnie zupelnie nieprzytomni ze zmeczenia zwlaszcza ze dzisiaj Maycia znow zaczela przejawiac bardzo niepokojace objawy zabkowania.
Ale, mimo tego zmeczenia, nie wyobrazacie sobie nawet jak bede szczesliwa widzac moich bliskich i mogac przedstawic im mojego meza i corke:)
A jak tylko troszke wypoczne po podrozy zaczne cieszyc sie swoim pobytem - polskim jedzieniem, polska telewizja, polskimi ulicami, tramwajami. Bede odwiedzac rodzinke, spotykac sie ze znajomymi, ktorzy podobnie jak ja zalozyli juz rodziny. Bede objadac sie chlebem, kielbasami, paczkami, kiszonymi ogorkami - wszystkim tym czego w stanach nie ma - przyjamniej takiej polskiej jakosci:) Mam zamiar pokazac Wieskowi Poznan i pochwalic sie troche swoim rodzinnym miastem - pokazac mu trykajace koziolki i bamberke, moja uczelnie, kawiarenki na Starym i duuuuzo innych poznanskich miejsc. Wreszcie poznam mojego chrzesniaka a Maycia swojego chrzestnego, pradziadkowie swoja prawnuczke:)
I wspaniale bedzie spedzic moje 30ste urodziny w gronie najblizszych, zwlaszcza ze tego samego dnia wypadaja imieniny mojej mamy i ciesze sie ze bedziemy razem swietowac!
To bedzie bardzo wzruszajacy wyjazd - przynajmniej dla mnie:)
Odezwe sie po powrocie!
Pa!!!

3 komentarze:

  1. Witam Cie Asiu , trzymam kciuki powodzenia !
    Bardzo się ciesze razem z Tobą . Czekam na wiadomości po powrocie do domu z polski , zrobcie duzo zdiec .
    Najlepsze zyczenia urodzinowe !
    Pozdrowienia z Bielska - Białej przesyla Agnieszka .

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci miłego pobytu w Polsce i czekam na jakieś wiadomości

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle ja- Pisula!
    Wróciła już pani(tak po polsku:)) więc kiedy będziemy mogli obejrzec zdjecia i pewnie notkę z Polski?

    OdpowiedzUsuń