piątek, 1 maja 2020

Propozycje filmowe i serialowe na kwarantannie

Co prawda dla niektórych kwarantanna powoli dobiega końca, ale wielu pozostanie w domach dłużej.

Ja dostalam wczoraj wiadomość, że sklepy Macy's będą otwierane powoli od 11 maja, ale tylko na 25% ich możliwości, co oznacza, że do pracy powróci tylko niezbędny personel.

I teraz czekam na kolejną wiadomość czy moje stanowisko jako specjalistki od zajmowania się drogą biżuteria, w szczególności diamentami uważane jest za niezbędne... ja wszakże nie sprzedaję i pracuję tylko nie pół etatu...więc wydawać by się mogło, że moja obecność jest raczej na razie niepotrzebna....

Mi się absolutnie nie spieszy, ze względów zdrowotnych po pierwsze, nie chce żadnej zarazy przywlec do domu. A po drugie robię teraz niezłą kasę siedząc w domu na bezrobociu, więc szczerze nie za bardzo opłaca mi sie wracać. Dostaję na tydzień od stanu Floryda i od rządu federalnego, który przyznał wszystkim, którzy stracili pracę przez Covid-19 zapomogę, prawie 4 razy moją tygodniówkę z Macy's!!!!

Także trzymajcie za mnie kciuki żebym jak najdłużej mogła zostać na tym kokosowym bezrobociu:)

Jeśli jeszcze siedzicie w domu tak jak ja, to mogę wam zaproponować parę filmów, programów i seriali dla zabicia czasu i rozrywki.

Z seriali telewizyjnych, które też może są dostepne już w Polsce to ja sie specjalizuje w serialach medycznych, po prostu je uwielbiam. I mogę Wam polecić:
Grey's Anatomy
The Good Doctor
Chicago Med
New Amsterdam
The Resident

Z innych programów telewizyjnych moje najbradziej ulubione to:

Songland
to program dla ludzi, którzy pisza piosenki - zazwyczaj do szuflady, ale chcieliby z tego żyć i sprzedawać swoje teksty gwiazdom, przychodzą do programu i prezentują swój utwór. W Jury siedzi artysta, któremu oferuja piosenkę - co tydzień inny, oraz trzech najbardziej znanych tekściarzy, producentów muzycznych. Prezentowane są zazwyczaj 4 piosenki, z czego artysta wybiera 3 do dalszej produkcji. Piosenki są szlifowane i udoskonalane przez wyżej wspomnianych producentów i prezentowane ponownie i wtedy gwiazda wybiera jedną, która nagra i umieści na swojej płycie. Ta piosenka jest automatycznie dostepna do ściągniecia na iTunes
Uwielbiam ten program!!! Uwielbiam oglądac utalentowanych ludzi i patrzeć i słuchać jak produkuje się hity praktycznie z marszu, na zawołanie niemalże. Bardzo polecam!!!

Top Chef
jeśli lubicie gotować to coś dla was, ale muszę was przestrzec, że poczujecie sie jakbyście nie mieli pojecia o gotowaniu - to jest wyższa szkoła jazdy! Ale można podziwiać niesamowitych kucharzy w akcji i zainspirować się!

One of the kind
to aktualnie mój ulubiony program na kanale HGTV!!!
Rzecz oczywiście o remontach domowych, ale jak niesamowitych, z jaką fantazją!
Prowadząca, która jest po prostu promykiem słonca i chodzacym uśmiechem - Grace Mitchell, wychodzi z założenia, że łatwo jest przerobić dom żeby wygladał jak w kolorowych żurnalach, według niej dom powinien odzwierciedlać swoich domowników - pokazywać ich własny świat, ich kolory, ich historię, ich zainteresowania.
Ta kobieta jest dla mnie wielka inspiracją, przepadam za oglądaniem tego programu. 

Jeśli macie dostęp do Netflix to koniecznie musicie obejrzeć film dokumentalny: Tiger King czyli Król Tygrysów - zrobił u nas furorę w czasie kwarantanny, ja może nie jestem super fanką, ale to jest na topie w tej chwili:)

Ale poza tym Netflix ma dużo do zaoferowania.
Jeśli lubicie kryminały tak jak ja:) To znajdźcie:

The Five
Broadchurch
The Fall
Unbelievable
The Sinner
Wszystkie są mroczne, i wiekszość jest brytyjska, bo uwielbiam brytyjskie seriale:)

Poza tym również polecam:

Dead to me
The Crown
OA
Outlander
The Last Kingdom
The Witcher (amerykański Wiedźmin)

Jeśli lubicie kompetycje to fajnie się ogląda:
Instant Hotel
Next in fashion

Polskie pozycje, które udało mi sie znaleźć i obejrzeć to:
Rojst 
serial kryminalny z Andrzejem Sewerynem, w Polsce lat 80-tych.
Trochę się ciągnie, ale ogladając go czułam sie jakbym wróciła do tamtej rzeczywistości.

Plagi Breslau
krwawy polski film kryminalny z dobrą historią i nierozpoznawalną Małgosią Kożuchowską i Daria Widawską, nie radzę ogladać z dziećmi!!!

Jeśli macie dostęp do Prime Video dzięki Amazon to polecam:

Suits
Mozart in the jungle
Hanna
Belgravia
jak lubicie się pośmiać to włączcie sobie jakikolwiek special Jim Gaffigan - nasz ulubiony komik!

Jesli płacicie za HBO to bardzo polecam:
Chernobyl
Outsider
Big Little Lies
Sharp Objects

A jesli możecie obejrzeć coś z Apple plus tv to koniecznie poszukajcie:

See
The Morning Show

A z Disney plus:

Mandalorian


Z filmów ostatnio widzieliśmy:

Bombshell (relacja z wydarzeń które zapoczątkowawy ruch MeToo)
The call of the wild (rodzinny)
Extraction (duo strzelaniny i akcji)
The way back (Ben Affleck maki alkoholik trenuje drużyne koszykowki)
Once upon a time in Hollywood (Tarantino, DiCaprio i Brad Pit)
Where'd you go Bernadette (trochę crazy)

Życze Wam miłego oglądania i trzymajcie się zdrowo!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz