wtorek, 10 marca 2015

Czas na dobry film!

Nie wiem czy juz kiedys o tym wspomnialam, ale jestesmy z Wiesiem absolutnymi maniakami filmowymi! Pod tym wzgledem dobralismy sie jak w korcu maku:) Lubimy chodzic do kina, ale nie zawsze mamy taka mozliwosc(czyt: nie mamy nianki dla dzieci) wiec ogladamy filmy w zaciszu domowym.  Liczba produkcji filmowych, ktore udalo nam sie obejrzec jest ogromna!!! Chcialam wam polecic kilka moich ulubionych, ktore zrobily na mnie najwieksze wrazenie.

"About time" (Czas na milosc) ten film byl dla mnie duza niespodzianka - bardzo mila, chyba nie byl zbyt popularny w kinach, a powinien, bo opowiada piekna historie o mlodym czlowieku, ktory dowiaduje sie, ze ma zdolnosc poruszania sie w czasie. Ja osobiscie przepadam za filmami, ktorych fabula jest zakrecona czasowo. Wystepuje w nim jedna z moich ulubionych aktorek - Rachel McAdams, a film na 7.8 gwiazdek na 10 mozliwych co oznacza, ze zostal doceniony przez krytykow filmowych:) Jest zabawny, ale rowniez wzruszajacy i bardzo mile go wspominam.

Interstellar - jedna z najnowszych produkcji amerykanskich, za ktorymi tak nawiasem mowiac nie przepadam, ale kurcze blade! ta robi wrazenie!!!! Obejrzyjcie w kinie koniecznie - wtedy jest najlepszy effekt! Historia jest interesujaca i bardzo wzruszajaca miejscami, efekty niesamowite!!! Film jest baaardzo dlugi i to troche zniecheca, ale po emisji rozumiesz dlaczego:) Ja nigdy nie bylam dobra z fizyki czy astronomii wiec moj mozg pracowal na zdwojonych obrotach, tym bardziej, ze ogladalismy wersje orginalna bez napisow, a ja mam zawsze klopoty ze zrozumieniem Matthew McConaughey:(

The good lie - ten film mnie bardzo poruszyl, moze dlatego, ze sama jestem emigrantka...:) Opowiada o rodzenstwie uchodzcow z Sudanu, ktorym udaje sie wyemigrowac do Stanow, gdzie probuja zaczac nowe zycie, a pomaga im Reese Witherspoon. 7.4 gwiazdki

The Imitation Game (Gra tajemnic) to jedyny film nominowany do oskara w tym roku, ktory zrobil na mnie wrazenie. To historia angielskiego matematyka Alana Turinga, ktory rozszyfrowal enigme w czasie II wojny swiatowej. Bylam zszokowana tym jak zostal potraktowany i zupelnie zapomniany. Po ostatniej klatce siedzialam wstrzasnieta i zasmucona. Dostal az 8.2 gwiazdki!

The Croods (Krudowie) to jeden z moich ulubionych filmow dla dzieci:) Bylam na nim w kinie z dzieciarami i komicznie sie usmialam.  Pare dni temu ogladalismy go ponownie w domu i znowu swietnie sie bawilam. Bardzo polecam!

Edge of tomorrow (Na skraju jutra) sama sie dziwie, ze polecam wam ten film, ale bardzo mi sie podobal! Tom Cruise w najlepszym wydaniu, i jeszcze lepsza Emily Blunt. Zazwyczaj nie ogladam tego typu kina, ale ta super produkcja mimo okrutnej strzelaniny miala fajna zakrecona czasowo historie. Jesli macie ochote na dobra rozrywke i kino akcji w najlepszym stylu to siegnijcie po ten film, a nie pozalujecie. 8 gwiazdek!!!

Secret life of Walter Mitty (Sekretne zycie Waltera Mitty) ten film mnie oczarowal. I nie potrafie wam powiedziec dokladnie dlaczego....moze dlatego, ze jest taki "uplifting" czyli podnosi na duchu...Wspanialy Ben Stiller i Kristin Wiig! To jest kino poprawiajace humor. 7.4 gwiazdki:)

Maleficent (Czarownica) to jest film, na ktory powinniscie zabrac swoja corke, zwlaszcza jesli wychowala sie na bajce o Spiacej Krolewnie. Pieknie zrobiony! Maya byla zachwycona!

Crazy stupid love (Kocha lubi szanuje) to juz starszy film, ale jeden z moich najbardziej ulubionych. Jesli jeszcze go nie widzieliscie to bardzo polecam. Steve Carell i Ryan Gosling to super gwiazdy tej produkcji! Fajnie zakrecona historia, swietna gra aktorow i niespodzianka na koncu. Dobre kino!

Bridesmaids (Druhny) jesli chcecie sie posmiac to bardzo polecam. Ja smialam sie do lez. Komiczna Kristen Wiig w swoim najlepszym wydaniu - uwielbiam ja!!! W ogole cala obsada byla niesamowita.
Ten film miejscami jest oblesny, ale to wlasciwie czyni go jeszcze bardziej smiesznym:))))

Alexander and the horrible, terrible, no good, very bad day (Alexander - okropny, straszny, niezbyt dobry, bardzo zly dzien) to jest bardzo fajny film familijny do obejrzenia cala rodzina. Bylismy na nim w kinie i swietnie sie bawilismy. Ja osobiscie jestem absolutnie za! filmami, ktore ucza moje dzieci pozytywnego myslenia i ogromnych walorow posiadania kochajacej rodziny.

I moglabym tak dlugo i dlugo wymieniac, ale sama osobicie nie lubie czytac dlugasnych postow wiec na razie zakoncze moje filmowe propozycje, cdn:)




1 komentarz:

  1. Nie wszystkie widziałam, ale z częścią na pewno się zgodzę :) Interstellar jeszcze przede mną, do kina nie dotarłam, więc czekamy na blu-ray na początku kwietnia chyba.

    OdpowiedzUsuń