piątek, 2 maja 2014

Smiesznosci i filozofie

Probuje zapamietywac co smieszniejsze teksty, ktorymi czestuje nas ostatnio nasz syn, czasami nawet udaje mi sie zapisac, ale wiekszosc gdzies mi umyka:(
Oto pare olusiowych powiedzonek, ktore zapadly mi w pamiec:

Mijamy budke z WC - Look, siusiu box!

Przechodzimy kolo cmentarza: Look, zombie place! ( za duzo bajek o halloween:))

Ja chce do homa!

- Mama kto stworzyl chmury?
- Pan Bog
- A kto stworzyl Pana Boga?
-....?

- Mama wiesz kim ja bede jak dorosne?
- Kim?
- Najpierw artysta, potem builder (budowniczym), a na koncu garbage man:) (smieciarzem)

Rozmowa podsluchana miedzy Alexem i Veronika - corka mojej przyjaciolki
V: Ja nie chce byc dorosla, chce zostac dzieckiem na zawsze!
A: Ja tez nie.
V: Let's not grow up!!! (nie rosnijmy!)
A: Ok! ...But I really wanna be a dad! (Ale ja bardzo chce zostac tata!)

Olus za kazdym razem kiedy korzysta z toalety obsikuje cala muszle klozetowa co doprowadza mnie do furii, wiec po raz kolejny zwracam mu uwage, zeby celowal do srodka, a on na to:
- Sorry, my fifolek nie byl w szkole dla fifolkow!

Olus uprawia bardzo ekspresowe mycie zebow, Wiesiu kaze mu szczotkowac dluzej, wiec synek siega znow po szczotke i oznajmia:
- Ok, again ząba challenge!

Podczas zabawy Alexa slysze jak sam sobie podklada narracje i efekty dzwiekowe:
- Yeah come on! This is our rocketship! Let's explore the world!!!! (%$#@@#$%efekty dzwiekowe) po czym spokojnym glosem oglosza: Batteries not included!!! (Baterie nie sa wliczone)

Olus prowadzi bardzo powazne rozwazania teologiczne i co jakis czas zadaje mi ciezkie pytania o Bogu, na wiekszosc ktorych nie mam odpowiedzi:(
Pewnego dnia zagadal:
- Mama czy jest bad God? (zly Bog)
- Nie, jest tylko Dobry Bog!
- Co to za dobry Bog skoro pozwala ludziom zyc tylko 100 lat?

Olus czasami ma taki apetyt, ze caly czas by zajadal, wiec musze go ograniczac.
ja: Olus juz dosyc tego jedzonka, zobacz jaki masz duzy brzuszek...
Olus na to podnosi koszulke prezentujac juz zaokraglony brzuch i mowi:
-Yeah! I'm sexy and I know it!!! (jestem sexy i wiem o tym)





2 komentarze:

  1. Ale Ci rosnie filozof! :) Moje blizniaki tez miksuja polski i angielski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Asiu ,
    piękne zdjęcia z komunii Mayci . Pozdrowienia z Bielska-Białej , tonącego w deszczu :) Agnieszka .

    OdpowiedzUsuń