czwartek, 18 grudnia 2008

Święta, Święta

Swieta za pasem, pojutrze wyjezdzamy do Charlotte do rodziny Wiesia.
Marzylam sobie o swietach w Polsce...niestety zycie mi troche pokrzyzowalo plany. Wiec po raz 6sty bede spedzac Gwiazdke z dala od mojej rodziny:( Moze za rok...
Ciezko byc z dala od swoich bliskich w Boze Narodzenie. Zwlaszcza ze przezywa sie taka sytuacje po raz 6sty:( Na szczescie dla naszych dzieciakow mozemy swieta spedzic z rodzina Wiesia i Maya juz nie moze sie doczekac.
23 grudnia Maycia skonczy 3 lata - wyobrazacie sobie??? Dopiero co byla malenka kruszynka, ktora przywiezlismy do domu w Wigilie. To byl najpiekniejszy prezent gwiazdkowy jaki dostalam.
A Alex jutro skonczy 3 miesiace! I kazdy jego usmiech - a smieje sie jak tylko na niego spojrze:) - jest jak maly upominek, promyczek slonca.

Przed wyjazdem chcialam jeszcze zyczyc wszystkim zagladajacym tutaj wspanialych, spokojnych Swiat w cieplej, rodzinnej atmosferze, bogatego Gwiazdora oraz szczesliwego nowego roku!!!

4 komentarze:

  1. Asiulku, ja również chciałam Wam pożyczyć wspaniałych świąt, w gronie rodziny Wiesia, wyobrażam sobie jak ci jest ciężko z dala od bliskich, od dziadków, rodziców i rodzeństwa, życzę ci jak tak aby przyszłe święta były dla Ciebie spełnieniem bycia z rodziną w Polsce, ja teraz pomieszkuje we Włoszech, ale swięta spedzamy w Polsce, bo właśnie ten klimat, śnieg na który czekamy i cała ta otoczka, mam wrazenie ze nigdzie świeta tak by nie smakowały jak w Polsce:), a Ty tak długo jesteś już tam nie mogąc spędzić tego czasu właśnie w polsce, przykre to jest , ta odległość dzieląca Cię od rodziny:(, ale za to jaką tam masz cudowną rodzinkę przy sobie, dzieciaczki, męża i rodzine Wiesia, POzdrawiam i dziękuje za życzenia
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja także dołączam się do życzeń. Cudownych, spokojnych i jak najbardziej rodzinnych (mimo braku możliwości przyjazdu do Polski) świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja zycze Wam spokojnych, radosnych swiat w rodzinnej atmosferze. Spelnienia marzen w nadchodzacyn Nowym Roku :).

    Oraz wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek Mayci. Zycze jej aby spelnily sie najskrytsze marzenia...

    Wiem co czujesz Asiu, ja rowniez tesknie za rodzinka. Taka rozlaka z rodzina zwlaszcza podczas takich swiat jest naprawde ciezka do przezycia.
    Pozdrawiam
    Agata z rodzina

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu,
    ja takze zycze Wam radosnych Swiat Bozego Narodzenia, spedzonych w rodzinnej atmosferze i przede wszystkim w zdrowiu i usmiechu. Niech Nowy Rok przyniesie Tobie i calej Twojej Rodzinie spelnienie wszelkich marzen i oby udalo sie spedzic nastepne Swieta z Rodzina w Polsce.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ania z Warszawy

    OdpowiedzUsuń