czwartek, 27 listopada 2008

Thanksgiving Day

Dzisiaj w Stanach swietuje sie Thanksgiving Day. My wlasciwie nie obchodzimy tego swieta zbyt hucznie, nie ma to dla nas zbyt wielkiego znaczenia. Ale to w koncu Swieto Dziekczynienia a my w tym roku mamy za co dziekowac. Wiec upieklam ogromna piers indycza, zrobilam zurawiny, i ten ich slynny stuffing do indyka, usiedlismy przy stole i podziekowalismy za to, ze nasza rodzinka sie powiekszyla - ze mimo problemow donosilam ciaze, ze Alex urodzil sie zdrowy, ze porod trwal tak krotko, ze moja mama mogla przyjechac nam pomoc i pobyc troche z nami, ze Alex dobrze sie rozwija, rosnie i jest najukochanszym dzieckiem jakie widzialam, ze Maya nie jest zazdrosna, ze Wiesiu jest wspanialym ojcem - zaangazowanym i cierpliwym a przy tym wyrozumialym i kochajacym mezem,itd jest tego troche:) Jestesmy szczesliwi z naszymi dzieciarami i cieszymy sie ze udalo nam sie stworzyc taka wspaniala rodzinke.
Ponoc "szczescie jest tam gdzie je czlowiek widzi" a ja widze je patrzac na moje dzieci i mojego meza. Zwlaszcza jak maly Olus smieje sie cala geba na moj widok a Maya popisuje sie przede mna swoimi talentami tanecznymi,i jak Wiesiu bawi sie z naszymi pociechami i widze milosc jaka im okazuje.
Ponizej pare fotek naszej powiekszonej rodzinki:)

4 komentarze:

  1. Witam!Wkoncu nowe zdjecia , jak ja lubie ogladac wasza rodzinke,jestescie tacy uroczy , zazdroszcze.chciałabym kiedys tez miec takie 3 szczescia.Mam takie pytanko czy Majcia nie jest za duza na wozek ?pozdrawiam
    Kasia z Gdanska

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kasiu! Ten wozek jest typu "sit and stand" tzn. ze starsze dziecko moze sobie usiasc na takiej malej laweczce albo stac przodem do kierunku jazdy. Nie jest to typowy podwojny wozek bo na taki Maya jest moim zdaniem rzeczywiscie za duza. Nawet z kupnem tego zwlekalismy bo wydawalo mi sie ze jakos sobie poradze bez niego, ale Maya nie zawsze sie mnie slucha, i nie zawsze chce pieszo chodzic na dlugie spacery. Ostatnio jadac do Busch Gardens musielismy wziac dwa wozki, bo to jest ogromny park - duzo chodzenia. Stwierdzilismy wiec ze jednak taki wozek nam sie przyda i ulatwi nam zycie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Was serdecznie!
    piekna Rodzinke tworzycie, milo patrzec jak wasze pociechy tak pieknie rosna :)
    A dla cudownego Tatusia i wspanialego Meza (wierze, ze nie pomyslilam sie w zadnych z tych przypadkow) wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek i imieninek. Wiesiu chociaz sie nie znamy i pewnie nie bedzie nam to dane zycze Tobie wszystkiego co najlepsze i najpiekniejsze w zyciu, duzo radosci i usmiechu na ustach ale przede wszystkim w sercu. Kochaj zawsze swoja Rodzine tak mocno jak pieknie przedstawiasz ja na zdjeciach.
    Serdecznie pozdrawiam,
    Ania z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za życzenia imieninowo-urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń