sobota, 16 czerwca 2007

Dzień Ojca

Zbliza sie Dzien Ojca. W stanach obchodzony jest 17 czerca. W zwiazku z ta okazja Maya poprosila mnie abym napisala w jej imieniu, bo ona bidulka nie potrafi jeszcze pisac:) pare slow dla jej taty!

A mianowicie Maycia chciala mu podziekowac za to jakim wspanialym tatusiem jest dla niej i zyczyc mu by zawsze byl dla niej tak opiekunczym i kochajacym rodzicem. Powiedziala mi nawet za co konkretnie tak docenia swojego tate, za to, ze:

  • przytula ja czesto
  • bawi sie z nia do upadlego
  • karmi, przewija, bierze na rece
  • rysuje jej pieknie zwierzatka i pozwala zagryzmolic te swoje male dziela sztuki
  • uklada z nia wielkie wieze z klockow
  • robi jej cudne zdjecia i nie wymaga od niej pozowania a do tego od razu pokazuje rezultat i probuje uczyc techniki fotografowania juz od najmlodszych lat
  • zawsze ja ladnie wyszoruje gdy przychodzi pora kapania
  • cierpliwie znosi jej zabawy czesto polegajace na wlazeniu na niego, popychania go, turlania go po calej podlodze itd
  • codziennie wieczorem dokladnie czysci jej zabki
  • pozwala jej zdejmowac sobie okulary, a czasami nawet pozwala pobawic sie swoim czaderskim telefonem
  • pokazuje codziennie wieczorem jak powinna sprzatac swoje porozrzucane zabawki
  • uczy ja mowic, powtarzajac slowa po 100 razy:)
  • dokarmia doslownie wszystkim, daje nawet pic z butelki i ze szklaneczki
  • zawsze daje buzi, nawet po kilka razy pod rzad
  • jak nie idzie do pracy to przychodzi rano wyciagnac ja z lozeczka
  • kupuje ladne zabaweczki, na przyklad wozeczek dla lalek, fotelik Elmo, w ktorym moze sobie wygodnie siedziec, a ostatnio dal sie namowic na kupno pluszowego Elmo:)
  • przegrywa dla niej bajeczki, ktore ona uwielbia ogladac
  • udaje jej sie zawsze przekonac go by mogla wziac z lozeczka swoj kocyk do spania, nawet jak jeszcze nie jest pora spac i mama by jej na to nie pozwolila
  • dba zawsze i wszedzie o jej bezpieczenstwo
  • pozwala jej skakac po lozku i pobiegac na golaska przed kapiela, i w ogole jest super tata!

Na koniec Maya kazala mi napisac ze bardzo kocha swojego tatusia!

Tak miedzy nami - mysle, ze z tej Mayci jest straszna chwalipieta, ale ma racje opowiadajac ze ma wspanialego ojca. Nie bede wiec jej karcic, ze nie powinna az tak sie chwalic skoro to swieta prawda i jest okazja by ja ujawnic, w koncu Dzien Ojca za pasem.

Pozdrawiam wszystkich tatusiow, szczegolnie mojego Tatula tam daleko za oceanem, mojego brata, dziadka, mojego tescia,a takze Mico, Waldiego, Pawla, Zajaca, Grzegorza, i wielu wielu innych.
Happy Father's Day!!!



7 komentarzy:

  1. Pogratulowac Mayci takiego Taty i pogratulowac Tobie, ze w nim widzisz te wszystkie drobne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Asiu zawsze gdy odwiedzam wasz blog to robi mi sie strasznie ciepło, widac ze jestescie szcześliwi. Mam nadzieje że kiedys tez bede miała tak wapsaniałego partnera, wspaniałe dziecko i bede szczesliwa :) pozdrawiam!
    A wałasnie z ciekawości nie pisałaś skad znalazł sie Wiesiu w USA..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Kasiu za mile slowa.
    Wiesiu przyjechal do Stanow ze swoja mama 18 lat temu. Dolaczyli w ten sposob do reszty swojej rodziny - ojca i siostry Wiesia, ktorzy przyjechali tu wczesniej czyli taka calorodzinna emigracja. Wiesiu mial wtedy 17 lat i praktycznie cale swoje dorosle zycie spedzil w stanach, dopiero w zeszlym roku po raz pierwszy odwiedzil Polske.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu ślicznie wygladasz... nowe uczesanie? Te ostnie kilka zdjeć pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię Asiu serdecznie
    może dawno nic nie komentowałam ale wiedz, że zawsze staram się być na bieżąco jeśli chodzi o Wasz BLOG, ZDJęCIA JAK ZAWSZE PRZEśLICZNE, a najładniejsza oczywiście jest Majcia, jakie to jest śliczne dziecko , nie mogę się cały czas nadziwić, jak oglądam jej postępy, jak rośnie, jak się zmienia, i Was podziwiam za to jakimi dobrymi rodzicami jesteście, to aż przemawia przez te fotografie, ja coś wiem o tym, mają takich a nie innych rodziców jak ważna jest taka cudowna rodzinka, niestety nie miałam takiego szczęścia ale dobrze że Majcia jest tak uwielbiana przez swoją mamę i tatusia, widac radość w jej oczach, poza tym ile razy tutaj zaglądam tym częściej myśle o dziecku, zachęcacie mnie e pewien sposób do podjęcia takiej decyzji, pozdrawiam Cię serdecznie i całą Twoją rodzinkę , Maja z Nowej Rudy

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Maja!
    Chyba sciagnelam cie swoimi myslami bo zastanawialam sie ostatnio czemu sie nie odzywasz, co u ciebie slychac i nawet czy wypada mi do ciebie napisac. Kiedys wspominalas ze rozwazacie emigracje wiec zaczelam sie zastanawiac czy czasami nie zrealizowaliscie tego pomyslu.
    Dziecko jak najbardziej polecam chociaz to duzo wyrzeczen ale warto je poniesc:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zdjęcia! Pozdrowienia z Warszawy!

    OdpowiedzUsuń