sobota, 5 października 2019

Jedenastka na karku!

Olusiowi 19 września stuknęło 11 wiosen! Aż nie do wiary, że to aż 11 lat temu urodził nam się ten maluteńki chłopczyczek:))) A teraz już nie jest taki maleńki:)





W trakcie tych ostatnich kilku lat olusiowy charakter i zainteresowania bardzo się wykształciły i naprawdę cieszę sie widząc jak mój syn staje się swoja własną osobą. 

Oluś jest troche w duszy artystą! 
Jest bardzo kreatywny. Lubi najbardziej tworzyć komiksy, czyli bardzo skomplikowane historie postaci, które sam wymyśla. Wszystko sam rysuje i spisuje - ledwo czytelnym pismem:))) 
Współpracuje przy tym ze swoim najlepszym kolegą ze szkoły, co pogłębiło tylko ich przyjaźń.

To próbka jego talentów...




To studium nowego charakteru do jednego z komiksów, zatytułowane: Poznajcie Groth:) Oluś wymyśla też imiona swoich postaci oczywiście!



A to jeden z jego wcześniejszych rysuków: ) Oprawiliśmy niektóre z nich. Ten dlatego, że jest śmieszny. Duża twarz jest podpisana: to jestem ja. A ta czerwona złowroga postać z boku ma podpis: To jestem ja w październiku! (czyli miesiącu dla dzieci znanego z Haloween:)))







Tutaj malował swój pokój... i nie mógł sie powstrzymać, żeby nie mazgnąć jednej ze swoich postaci komiksowych:)


To orzeł polski, który narysował na swój projekt szkolny o Polsce dwa lata temu!



Oluś jest również naszym rodzinnym komediantem i rozśmieszaczem. Jego komentarze zawsze nas rozbawiają i rozładowuja nastrój. A miny i pozy, które wykonuje są nieziemskie:) Nie wspominając już o jego komicznych tańcach:)









Poza tym nasz Alex kocha wszystkie możliwe żyjatka! Traktuje wszelkie życie z należytym szacunkiem i ubolewa nad każdą śmiercią - nawet małego robaczka, przeżywa każdą krzywdę wyrządzoną nawet najmniejszemu stworzeniu. Jest też naszym małym ekologiem, który gania nas za zbyt wielkie zużycie wody, energii i zaśmiecanie ziemi plastikiem. Na jego życzenie przestaliśmy używać plastikowych słomek, jego gwiazdkowym życzeniem były słomki wielokrotnego użytku. I najbardziej cieszył się na stalowe słomki kiedy otwierał swoje prezenty na Gwiazdkę:)))



Ale najważniejsze jest to, że Alex ma najlepsze serduszko w naszym domu i pośród wszystkich dzieci jakie znam!!! Jest cierpliwy i uczynny i po prostu dobry!!! Zawsze w dobrym humorze, zawsze uśmiechniety i zawsze chętny do pomocy, nie sposób się z nim pokłocić - dlatego moje dzieci się nigdy nie kłócą!!!!
Wszyscy go lubią, i wszyscy się z nim bawią, potrafi się zaprzyjaźnić z każdym dzieckiem w każdym wieku!
I wiadomo ma swoje wady - bo jest niechlujny jak każdy chłopak i nie dba o swój wygląd i higienę często, pokój ma zawsze w nieładzie, ale pobłażam mu trochę, bo synowi matka zawsze trochę wiecej wybacza niż córce:(

A tak świętowaliśmy jego urodziny w tym roku!!!!




Party zorganizowaliśmy w kręgielni i zaprosiliśmy wszystkich najbliższych kolegów!







I nasz synuś miał super zabawę z kolegami, a my cieszyliśmy się, że mogliśmy fajnie uczcić jego urodziny!


7 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj dla Olusia!

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Asiu, ja dla Ciebie wciąż anonimowa, a śledzę Twój blog odkąd Maja była malutka, a Tu syn ma już 11 lat, aż poczułam się staro ;)

    P.S. śledzę na bieżąco Twoje posty, chociaż nie komentuję, jakoś mi to nie wychodzi... Ale ciągle pisz, bo dzielnie czytam :) A jak w wiadomościach o jakimś huraganie czy co tam innego trąbią i usłyszę Floryda to od razu tu pędzę czy coś pisałaś i czy u Was wszystko w porządku!

    Pozdrawiam z Opola, Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika!!! Dziekuje! nie wiedzialam ze mam takich wiernych czytelnikow...teraz staram sie pisac co piatek nie wiem czy zauwazylas...i od razu mam wiekszy odzew:) bardzo mnie to cieszy! pozdrawiam z Florydy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu tez złóż życzenia dla synka ,wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń��jak ten czas leci szybko,aż za szybko��kiedy minęło te 11lat,kurczę pamietam jak zaczynałam czytać Twoje blogi jak Maya była malutka,a tu już tyle przeleciało,niesamowite,jeszcze raz wszytkiego najlpeszego dla Olusia ��pozdrawiam A(a my nadal zalstanawiamy się czy Riverview czy Sarasota czy może Clearwater ,dylemat mamy duży ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki!!! Tak czas leci...ale tylko dzieci nam sie starzeją:))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń