wtorek, 9 października 2018

Kolejne listy moje najdziwniejsze

Najdziwniejsze filmy jakie obejrzałam:

1. The Lobster czyli dosłownie: Homar
2. The Kiling of a Sacred Deer czyli dosłownie: Zabicie Świętego Jelenia
3. Life Aquatic

Nowo odkryte seriale:

1. Mozart in a jungle
2. Stranger Things
3. Poldark

Perfumy, których zapach mnie bardzo drażni:

1. La vie est belle Lancome - drogi oddechowe mi sie zamykają:(
2. Angel Tierry Mugler - super intensywny!!!!
3. Gucci Guilty Absolute for men - zbiera mnie na wymioty!

W Polsce najczęściej słuchałam:

1. Kasi Kowalskiej
2. Edyty Bartosiewicz
3. Bajmu

Aktualnie najczęściej słucham:

1. Najnowszej płyty Wodeckiego i Kowalskiej
2. Imagine Dragons
3. Taylor Swift
4. Adele

Miejsca, które chciałabym zobaczyć:

1. Seattle i Vancouver
2. Hawaje
3. Barcelona
4. Madryt

Wyłączam tv gdy widzę:

1. Trumpa
2. Polska polityke
3. Horror

1 komentarz: