piątek, 1 grudnia 2017

Dziękczynny weekend

Niedawno obchodziliśmy Święto Dziękczynienia w USA i jak co roku wszyscy w Stanach się pożądnie obżarli:)
O dziwo nie pracowałam...dano mi poświętować ze względu na moje nowe stanowisko, które nie wymaga ode mnie sprzedawania.
Tak więc zaprosiłam gości, nagotowałam żarcia i objadaliśmy się również,  dziekując ochoczo za wszystkie dobrodziejstwa jakie nas spotkały:)
Najpierw przygotowania....




Później impreza...







Niestety już następnego dnia moja obecność w Macy's była wymagana już o 6-stej rano:(((
Po długim dniu pomagania w sprzedawaniu wszelkiego rodzaju diamentowej biżuterii i nie tylko, moja rodzinka zagnała mnie do kupowania choinki. Tak, nie przeczytaliście źle:))) ubieraliśmy choinkę 24 listopada!!!!!






A następnego dnia zapakowaliśmy się pośpiesznie i pojechaliśmy odwiedzić Gaylord Resort w Orlando, gdzie zobaczyliśmy Ice Exibition czyli taką wystawę lodową, gdzie temperatura jest utrzymywana jest na poziomie prawie -13st C i można podziwiać rzeźby lodowe, jest również możliwość zjeżdżania po śniegu.
Biorąc pod uwagę, że moje dzieci widziały śnieg tylko parę razy w życiu, Oluś chyba tylko raz, i to w bardzo małych ilościach, stwierdziliśmy, że to może być fajne dla nich....
Wystawa lodowa była ciekawa, w temacie "Boże Narodzenie na świecie" , acz krótka i bardzo ale to bardzo zimna. Doświadczyłam wielokrotnie w Polsce w przeszłości niskich minusowych temperatur i nie przypominam sobie żeby mi tak bardzo twarz zmarzła....Myślałam, że dosłownie mi zamarznie cała facjata!!!!!! A chodziliśmy tam chyba tylko przez 20 minut...Mieli tam też takie lodowe zjeżdżalnie ale bardzo niskie.












Śnieżna zjeżdzalnia była większym hitem dla dzieciaków, dopóki nie zrobiła sie super długa kolejka do zjeżdżania.





Ten hotel ma też bardzo fajny kompleks basenowy ale jak dla nas Florydian przy temperaturze ledwo 20stC było trochę zbyt chłodno na kąpiele:)))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz