czwartek, 9 stycznia 2014

Koncert Zyczen

Pamietacie niedzielne Koncerty Zyczen w polskiej telewizji????
Czesto ogladalismy cala rodzina mimo, ze byly troche sztywne i piosenki tylko Krawczyka, Sosnickiej, Jantar i Santor puszczali:)))
Ale milo bylo uslyszec jak ludzie skladaja sobie nawzajem zyczenia, pamietaja o sobie, pisza do telewizji...
Ja dzisiaj tez chcialam komus zadedykowac piosenke, moja ostatnio bardzo ulubiona z nowej platy Edyty Bartosiewicz "Orkiestra tamtych dni"
Ten utwor za kazdym razem magicznie teleportuje mnie do lat mojego dziecinstwa, przypomina mi sobotnie i niedzielne przedpoludnia kiedy Tatulo wlaczal radio w swoim stereo na prawie caly regulator zeby bylo slychac w calym mieszkaniu, albo zalanczal swoj magnetofon szpulowy a czasami wlaczal adapter i puszczal nam stare plyty Czeslawa Niemena i Czerwonych Gitar:)))
To dla Ciebie Tatulo:
http://www.youtube.com/watch?v=mCf-P0nivNU

Czasami jak sobie spiewam nawet zmieniam tekst:)

Mój ojciec był skromnym "elektrykiem":)
Co w nagłym przypływie nieznośniej melancholii
Zamykał się w swym warsztacie
I cały ten smutek przelewał w dźwięk swej harmonii  

Dziekuje Ci Tatulo za dobra lekcje muzyki, jaka nam dales:) Zaraziles nas na zycie dobrym gustem muzycznym, nauczyles sluchania wszedzie  i wszystkiego - w domu, w pracy, przy sprzataniu, przy gotowaniu, kladlismy sie spac sluchac radia, odrabialismy lekcje z muzyka w tle,  muzyka byla wszechobecna w tym naszym malym mieszkanku:) 
I dziekuje za opieke nad Multa i Babcia:))) Podziwiam cie za cierpliowsc i poswiecenie. Jestem pod wrazeniem twoich kulinarnych osiagniec, i tego jak wiele z siebie ofiarowujesz, ile wkladasz we wszystko pracy i jak bardzo sie starasz. Zaluje, ze nie moge cie ani na chwile odciazyc, ale ciesze sie, ze moge na Ciebie liczyc:))
Taki maly koncert zyczen:) Dla Tatula mojego:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz