poniedziałek, 1 lipca 2013

Modnie za grosze

Jak wiecie nie pracuje aktualnie - przynajmniej nie poza domem i nie zarobkowo:) Ale lubie ladnie wygladac, ubrac sie modnie, uwielbiam ciuchy, sledze trendy i probuje w miare moich mozliwosci wychodzac z domu czuc, ze nie wygladam jak ostatnia ślumpa - co niestety przydarza sie wielu niepracujacym mamom.  Latwo nie jest, bo modne ciuchy kosztuja, a w naszym budzecie domowych nie ma niestety miejsca na zakupy w drogich markowych sklepach:( poza tym mieszkajac na Florydzie  goracy klimat determinuje przez wiekszosc roku moj sposob ubierania. Najnowsze trendy wydaja sie absolutnie smieszne przy naszym upale, bieganie za dzieciakami wyklucza wysokie obcasy, duchota eliminuje apaszki, zakieciki, dlugie spodnie itd I musze wam sie przyznac, ze zabralo mi pare lat by znalezc swoj wlasny florydzki styl, ktory bedzie wygodny, odpowiedni w panujacym tu upale, a przy tym modny i nie bijacy po kieszeni. Nie ukrywam, ze wymaga to troche wysilku z mojej strony, kombinacji, cierpliwosci, dobrego oka, inwencji, zdolnosci manulanych i czasu. Rzadko kupuje w regularnych sklepach w mall'u, wrecz omijam butiki, zeby nie kusily, za to spedzam troche czasu w outletach i na wyprzedazach, korzystam z kuponow, obnizek, nie pogardze nawet sklepami good will czyli w Polsce tzw: ciuchlandami:) 

Oto pare moich zwyklych, codziennych kreacji:



Spodnica znaleziona w Good Will 4$, koszulka z target 5$ naszyjnik zrobilam sama:) koraliki kupilam w Joann' Fabric, sandalki z przeceny i z kuponem kosztowaly mnie 17$ w DSW


Sukienka w motylki znaleziona w sklepie internetowym SheInside 30$, pasek Betsy Johnson 12$ z TjMaxx, turkusowe bransoletki - jedna sama zrobilam, druga z Beals Outlet 5$,  w/w sandalki


Spodniczka z Marshalls 16$, koszulka z TjMaxx 5.99$, naszyjnik wlasnorecznie skopiowany z Pintrest - koraliki zamowilam na Etsy 9$, w/w sandalki


Spodniczka znaleziona w Good Will 4$, top z Forever21 5$, naszyjnik znalazlam w sklepie plazowym z muszlami 10$, klapki biale Soda 15$


To stroj z zeszlej jesieni:) Sukienke znalazlam w Ross tylko 7$, buty byly na przecenie w Marshalls Tommy Hilfiger 23$

Ujawnilam ceny zebyscie mieli pojecie ile mnie mniej wiecej kosztowaly te kreacje, ale nie skompletowalam ich jednego dnia, ale na przestrzeni nawet kilku lat:)
Jak widac lubie ubierac sie kobieco, nawet dziewczeco, i nie dbam o marke jesli ciuch jest ladny i dobrze sie na mnie prezentuje, nie pogardze uzywanym laszkiem - mam pralke, pochodze z biednej rodziny i wiekszosc mojej szafy w Polsce nalezala wczesniej do innych ludzi:)) Druga polowe szylam sobie sama lub przerabialam lub kupowalam na wyprzedazach i w ciuchlandach.
Aktualnie zakupy ciuchowe sa dla mnie polowaniem i wyzwaniem, bo jestem poznanianka z pochodzenia  i matka z zawodu i nie mam ochoty ani mnie nie stac na wyrzucanie forsy, jesli moge w jakikolwiek sposob zaoszczedzic i nadal byc modna i dobrze ubrana:)




9 komentarzy:

  1. Asiu ladnej kobiecie we wszystkim ladnie :)
    Najbardziej podoba mi sie zestaw drugi i ostatni . Pozdrawiam Ania .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:) Ale niestety nie jest mi we wszystkim ladnie:)

      Usuń
  2. Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem! Widziałam rzesze urodziwych kobiet ubranych w bardzo drogie, markowe ciuchy wyglądających tandetnie wręcz niechlujnie. Widziałam tez ładne panie ubrane zgodnie z najnowszymi trendami przypominały kosmitki. Codziennie spotykam rownież takie które uparcie noszą ciuchy w wymarzonym rozmiarze a nie swoim rzeczywistym. Uważam,ze sztuką jest dobrze się ubrać! Potrzeba do tego wiedzy, odrobine wyczucia, czasu prób i błędów ale niekoniecznie fortuny. Mam w swojej szafie mnóstwo markowych, uniwersalnych szmat które udało mi się kupić za pare $. Obecnie przekonuje swoją dorastajaca córkę, ze na metka ciucha się liczy a jego gatunek. Twoje stylizacje bardzo mi się podobają. Muszę przyznać z odrobina zazdrości ze mając taka idealną sylwetkę zadanie" dobrze wyglądać" masz Asiu ułatwione :) Basia D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje Basiu - moje znajome ubieraja sie w lepszych sklepach niz ja ale jakos zawsze wygladaja jakos nudnie:) A co do mojej sylwetki to nie jest idealna - staram sie ubierac tylko tak zeby wygladala jak najlepiej:) Poza tym nawet na ten brak idealnosci ciezko pracuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lasencja z Ciebie!!
    Następnym razem zaszalej trochę przy pozowaniu - te pozy są bardzo ugrzecznione i statyczne, że tak powiem, a z treści bloga snuję wniosek że jesteś energiczna z nutką ADHD:)oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu:)
    (my baby lubimy oglądać fatałaszki)
    pozdro..

    OdpowiedzUsuń
  5. No super, w koncu ktos tez sie pokazal :) podobaja mi sie zestawy. Tez bym mogla w spodnicach cale lato przechodzic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola ja widzialam twoje posty i to mnie zainspirowalo do zaryzykowania pokazujac swoj florydzki styl:) Mam nadzieje ze uda mi sie pamietac zeby robic sobie zdjatka to powstana nastepne posty:)

      Usuń
  6. Moim zdaniem prezentujesz na prawdę ciekawe i warte uwagi stylizacje. Mnie jednak interesuje jakie Torby mogłabyś mi polecić do tego typu ubiorów? Będe Ci bardzo wdzięczna jeśli coś mi w tej kwestii podpowiesz

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń